Reacties

info604 schreef op 20.02.2014 om 09:48 uur

Beste Alexke,

Helaas hier hetzelfde probleem. Ik kan het hele bestand niet meer openen, zelfs niet om de foto's te optimaliseren.

Ben jij er al iets verder mee gekomen op dit moment? Ik heb een deadline te halen met de website maar kan nu al 4 weken niet verder en het wordt dus wel een beetje krap aan.

Mijn bestand is 28,8 MB. Ik kon hem gewoon opslaan, en toen ik hem na 4 dagen wilde openen gaf hij de melding Geen geheugen meer beschikbaar. Het hele scherm wordt dan leeg en ik kan er niets meer mee. Ik heb hem nu geupload via Magix en hoop snel iets te vernemen over wat ik ermee moet doen, zodat ik met de website verder kan en de achterstand (hopelijk) in kan halen.

Weet jij toevallig al meer?

 

Groeten

adrierohs schreef op 20.02.2014 om 17:17 uur

allen

ook ik heb dit probleem en alle foto;s zijn geoptimaliseerd
ik k an wel gewoon openen en opslaan maar niet publiceren ik heb webreus als host dus niet magix
dus ruimte heb ik genoeg
als iemand een oplossing heef hoor ik het graag

alvast bedankt

Heavenly schreef op 14.03.2014 om 14:45 uur

En ook hier telkens problemen met het geheugen.
Voor support moet ik dan grof geld betalen, terwijl ik ervan uit ga dat wanneer ik een programma koop, ik er onbeperkt gebruik van kan maken en zeker niet hoef te betalen voor service!
Meer dan 2 websites en het ding slaat op hol en komt geheugen tekort. Ik ga niet voor elke website een nieuw programma kopen!!!