Magix Video Saver kan niet op Verder drukken

Ben-L schreef op 12.11.2023 om 11:41 uur

Vorige week Magix Video Saver besteld en ontvangen.

Intussen is Magix Video Saver geïnstalleerd op een Windows 11 computer (Acer XC-1760). Het product is geactiveerd.

Als ik een nieuw project start en kies voor het opnemen van een Videorecorder krijg ik het "USB Video (USB - DShow)" device in beeld. Deze is geselecteerd maar ik krijg niet de mogelijkheid om op Verder te klikken.

Waar kan dit aan liggen?

Reacties

Bol schreef op 13.11.2023 om 17:41 uur

@Ben-L

Hallo Ben,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support

Zelf heb ik nog geen Windows 11 op mijn computer staan. Ik kan in Windows 10 uw probleem niet reproduceren. Daar is mijn advies om contact op te nemen met Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Laat het forum weten wat Magix Support u als oplossing hebt gegeven.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 13.11.2023, 17:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ben-L schreef op 03.02.2024 om 14:48 uur

Dit probleem bleek te komen doordat er geen audio uitvoer apparaat (speakers) was aangesloten.

Door een koptelefoon aan te sluiten kon ik wel op "Verder" klikken.

Bol schreef op 03.02.2024 om 15:30 uur

@Ben-L

Hallo Ben,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u probleem is opgelost door een uitvoer apparaat zoals speakers en / of koptelefoon aan te sluiten. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-