Magix Video Pro X15 De-installeren en opnieuw Installeren op nieuwe pc

OF-Bartels schreef op 17.11.2023 om 16:16 uur
Sinds kort heb ik Video X15 geinstalleerd op mijn oude pc (13-10-2023). Nu wil ik dit programma+ bonus programma´s installeren op een nieuwe pc. Mijn oude pc kan dit programma niet aan. Ik heb ook bij bestelling een DVD besteld, die heb ik ook. Gaarne advies,

Reacties

Bol schreef op 17.11.2023 om 17:38 uur

@OF-Bartels

Hallo Bartels,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

Video Pro X15 heeft twee licenties. Hoe u één Magix programma installeert zie dan deze link: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info) Download het ProX15 installatieprogramma en installeer hier mee Pro X15.

Over welke bonus programma's heeft u het?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 17.11.2023, 17:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 17.11.2023 om 17:53 uur

Hallo @OF-Bartels,

Een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord. Ga naar: Effecten / Extra effecten. U kunt hiervan de bonusprogramma installeren. Klik op download

Na het installeren klik dan op: Scannen

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 17.11.2023, 17:59, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-