Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 05.07.2015 om 11:49 uur

Hallo Jos,

1. Klik op het tabblad "EFFECTEN"

2. Klik op ProDaD

3 zie afbeelding.

Succes,

Rob

JosBlommen schreef op 05.07.2015 om 13:29 uur

Ik kan proDad Adorage niet installeren op pro 7.  Het verschijnt niet bij "effecten"

Voormalige gebruiker schreef op 05.07.2015 om 14:58 uur

Hallo Jos,

Heb je de vorige versie, waar ProDaD Adorage mee was geleverd, van je computer verwijderd? Als dat zo is, installeer deze versie weer op je computer, inclusief ProDaD Adorage. Je kan deze naast Video Pro X7 blijven gebruiken. Het is echter wel zo dat je maar één versie VDL op kan starten.

Succes,

Rob

Aanvulling: 05-07-2015 15:17 uur

Kijk een bij "een programma wijzigen / verwijderen" bij windows.

JosBlommen schreef op 06.07.2015 om 08:00 uur

Alleszins al bedankt voor jullie antwoorden.  Het probleem is echter anders. 

Ik heb proDad Adorage op de instalatieschijf van vroegere Magix De luxe staan (wel driemaal), maar ik kan die files niet integreren in mijn Magix Video Pro 7 programma. 

In het menu-onderdeeel "effecten-->proDad" staan alleen CMOS Fixr en Mercalli. 

De vraag is dus: hoe krijg ik proDad Adorage daarbij opgezet?

Voormalige gebruiker schreef op 06.07.2015 om 09:13 uur

Hallo Jos,

Heb je, zoals ik reeds in mijn antwoord heb omschreven, de vroegere Video deluxe, inclusief Prodad Adorage geinstalleerd. Doe dat dan eerst.  Wanneer dat is gedaan, kijk dan bij de effecten van Video Pro X7.

Succes,

Rob

JosBlommen schreef op 08.07.2015 om 09:40 uur

Ik heb adorage geïnstalleerd vanuit een oude VDL, maar kan het niet gebruiken in PRO ... Wordt niet aanvaard blijkbaar door PRO...

JosBlommen schreef op 08.07.2015 om 11:54 uur

Dank voor de reacties.

Adorage verschijnt niet in het menu effecten.  Ik heb wel het prog adorige op mijn harde schijf staan (afkomstig van een oud VDL) maar kan het niet gebruiken in pro 7.

 

Groetjes

Voormalige gebruiker schreef op 08.07.2015 om 13:02 uur

Hallo Jos,

Ik heb naast Pro X7 ook Pro X6, VDL 2014 premium en VDL 2015 premium op mij computer geinstalleerd staan. Bij mij werkt het op een of andere manier wel.  zie afbeelding 

Ik vermoed dat je ProDaD Adorage stand-alone probeer te installeren (dat gaat niet!!!). Je moet het altijd vanuit het VDL programma installeren.

Succes met het zoeken naar een oplossing, ik kan je niet verder helpen.

Rob

PS. ProDaD Adorage 13HD komt uit VDL2013 Premium (Met een serienummer). Ik denk toen ik VDL 2013 heb verwijderd, ProDaD Adorage op de computer is achtergebleven. Omdat deze is geregistreerd bij ProDaD, is deze waarschijnlijk geupgrade van 32 bits naar 64bits.

Voormalige gebruiker schreef op 09.07.2015 om 10:08 uur

Halo Jos,

zie ook deze afbeelding

Groet,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 13.07.2015 om 10:40 uur

Hallo Jos,

Ik wil je hierbij oprecht mijn excuus maken, omtrent proDad Adorage. Ik ben er vannacht achtergekomen, waarom ik Prodad Adorage wel kan opstarten in Video Pro X7. In november 2014,  heb ik, bij MAGIX een pakket gekocht ad: € 199,99 met daarin ProDaD Mercalli  Pro V2.0, ProDad Heroglyph V4.0 Pro en ProDaD Adorage 13 64 bits.exe.

Met vriendelijke groet,

Rob