MAGIX Video easy Red uw video's foutmelding 0xc00d36c4

danny- schreef op 27.06.2022 om 11:55 uur


Hallo,

Ik heb het MAGIX Video easy Red uw video's! aangeschaft.
versie 7.0.1.12 (UDP3)
geinstalleerd op de volgende pc:
Windows 10 Home / 21H1
64-bits besturingssysteem, x64-processor

Na een film te hebben gemaakt krijg ik de foutmelding, zie bijlage.
Ik wil het bestand opslaan op mijn pc als een MP4. Het proces van omzetten wordt gestart. Nadat hij gereed wil ik de film openen en krijg ik de foutmelding 0xc00d36c4. En vervolgens kan ik de gemaakte film helaas niet bekijken. Het bestand is wel voldoende groot (750mb).
Bij de eerste film die ik heb omgezet ging alles goed. Vanaf de 2e helaas niet meer. Ik heb inmiddels ook een update geinstalleerd maar werkt helaas ook niet.

Wie kan mij helpen.
bedankt alvast

Reacties

mi-bo schreef op 27.06.2022 om 12:18 uur

@danny-

Welkom Danny, als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum

heeft U dit al geprobeert, ik zal aannemen dat het gedigitaliseerde beelden zijn van Analoge Videorecorder of Analoge Camera

Mp2 ipv Mp4

Vriendelijke groet

Michael ( Forum Moderator sinds 2008 )

Bol schreef op 29.06.2022 om 13:36 uur

@danny-

Hallo Danny,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Uw foutmelding 0xc00d36c4 kan van alles zijn. Lees eens deze link: De storingen met de foutcode '0xc00d36c4-video-error' oplossen

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-