Magix video deluxe mx upgraden naar magix video deluxe 2024 plus

F-Specken schreef op 19.08.2024 om 20:47 uur

Ik met veel plezier werkt al jaren met Magix video deluxe mx.

Nu heb ik een upgrade magix video deluxe 2024 plus gekocht en geïnstalleerd op mijn eerste laptop en werkt goed, heb mijn oude versie magix video deluxe mx niet verwijderd.

Nu wil ik op mijn werklaptop ook Magix video deluxe mx upgraden naar magix video deluxe 2024 plus maar heb per ongeluk de versie Magix video deluxe mx verwijderd, nu werkt het programma niet meer.

Ik dacht ik, ik installeer eerst weer mijn oude versie Magix video deluxe mx en daarna de upgrade magix video deluxe 2024 plus.

Nu kan ik Magix video deluxe mx ( via een schijf ) niet meer installeren, komt telkens met een waarschuwing van een virus.

Hoe los ik dit op? alstublieft help mij.

Reacties

Bol schreef op 19.08.2024 om 23:42 uur

Beste @F-Specken,

U kunt Video Deluxe 2024 plus, met twee licenties, op twee computers tegelijk installeren zonder tussenkomst van Video Deluxe MX. Dit doet u zo. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Hebt u nog vragen dan verneem ik dat wel van u.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

F-Specken schreef op 23.08.2024 om 11:17 uur

Om mijn probleem op te lossen heb ik een test Magix video deluxe 25 Plus geïnstalleerd en en bevalt mij goed.

Om toch meer te kunnen wil ik Magix video deluxe 2025 Premium kopen.

Mijn vraag is, kan ik de test Magix video deluxe 25 Plus op mijn labtop laten staan en wordt de nieuwe Magix video deluxe 2025 Premium dan daarover geïnstalleerd of moet ik eerst de test Magix video deluxe 25 Plus verwijderen?

b.v.d. F. Specken

Bol schreef op 23.08.2024 om 12:52 uur

Beste @F-Specken,

....Om mijn probleem op te lossen heb ik de testversie Magix Video Deluxe 2025 Plus geïnstalleerd.....

Wat zijn / waren uw problemen met VDL2024? Hebt u VDL 2024 nog op uw werklaptop kunnen installeren?

......Mijn vraag is, kan ik de testversie Magix Video Deluxe 2025 Plus op mijn laptop laten staan en wordt de nieuwe Magix Video Deluxe 2025 Premium dan daarover heen geïnstalleerd....

U hoeft de trailversie VDL2025 niet te verwijderen, na aankoop van VDL2025 premium krijgt u een opdrachtbevestigingsmail met daar in een P3-serienummer. Na het opstarten van de testversie VDL2025 kunt u deze dan activeren en registeren met dit P3-serienummer en uw emailadres. De trailversie wordt dan omgezet naar een volledige VDL 2025 premium versie.

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 23.08.2024, 12:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

F-Specken schreef op 23.08.2024 om 15:47 uur

Na dat ik VDL 2024 op mijn werklaptop had geïnstalleerd heb ik een stukje video op de tijdlijn geplaatst en een stukje video ging bewerken werden vele stukjes zwart, die had ik verwijderd maar toen werden er andere frames zwart, ik denk dat de reeds gekochte versie voor één pc is.  ga nu VDL2025 premium kopen. 

Dank voor uw advies.

Bol schreef op 23.08.2024 om 15:59 uur

Hallo @F-Specken,

.....Nadat ik VDL 2024 op mijn werklaptop had geïnstalleerd, heb ik een stukje video op de tijdlijn geplaatst en een stukje video ging bewerken werden vele stukjes zwart, die had ik verwijderd maar toen werden er andere frames zwart...

U had dit waarschijnlijk kunnen oplossen door te gaan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden

Alle gekochte Video Deluxe 2024 | 2025 of 365 (abonnement) hebben 2 licenties. zie afbeelding

Succes met de aankoop van VDL 2025 premium. U kunt deze ook op twee computers installeren.

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 23.08.2024, 16:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

F-Specken schreef op 23.08.2024 om 16:20 uur

werkt niet.

heb versie vdl2024premium gekocht, P3 serie nr. en e mail adres ingevuld dan krijg ik een fout code -14 wat is er aan de hand? wat doe ik fout?

Bol schreef op 23.08.2024 om 16:25 uur

Hallo @F-Specken,

U heb toch VDL 2025 aangeschaft? U krijgt nu fout code -14. Zie deze link: Foutmelding "Error -14" (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

F-Specken schreef op 23.08.2024 om 16:50 uur

VDL2025 premium nu succesvol geïnstalleerd. ik had een domme fout gemaakt.

Bol schreef op 23.08.2024 om 16:56 uur

Hallo @F-Specken,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u VDL2025 met succes hebt kunnen installeren.

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling,

Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-