Uw project is klaar, staat op de tijdlijn U gaat naar exporteren, dan ziet u vanzelf een mogelijkheid tot plaatsen op Internet, U zal zelf Uw account in moeten voeren.
Als je recht boven in de hoek kijkt dan zie je daar ook een link voor exporteren staan,klik dit aan en je ziet dat daar ook You-Tube bij staat en je moet dan je Account in vullen waar je dat filmpje wil hebben.
Ik klik rechts boven op exporteren, dan op de link van F - M - you tube (op internet plaatsen), het venster gaat open waar ik de titel de trefwoorden moet invullen en vanaf dan neemt MX gewoon altijd dezelfde account ??
er wordt mij nergens gevraagd op welke account ik het wens te plaatsen,
Ik geloof dat dat de beantwoorders het niet begrijpen. Éénmaal een youtube account in magix ingevoerd en je kan het niet meer wijzigen.Dus twee accounts gebruiken kan blijkbaar niet. Het is jammer want er zijn meer mensen met meerdere accounts zoals Brochetto, ook ik heb er meerdere. Er zou een mogelijkheid moeten zijn waarin je kunt kiezen welk account je wilt gebruiken. ik heb nu video de luxe 2013 gekocht,maar daar kan het ook niet.
Ondertussen ben ik erachter gekomen dat het wel mogelijk is om filmpjes gemaakt in video de luxe rechtstreeks op de gewenste account te plaatsen.
Uw filmpje is klaar in Magix video deluxe MX, u klikt boven aan de balk op BESTAND vervolgens klikt u op INTERNET, en daar vult u achter e-mail adres uw account in waarop u het filmpje wenst te plaatsen.
Dan klikt u boven aan de balk op DELEN vervolgens op YOU TUBE/VIMEO/FACE BOOK en daarna ACTUELE FILM ALS VIDEO UPLOADEN.
En zo komen uw filmpjes op de gewenste account terecht.