MAGIX Video deluxe 2024 Plus importeert originele video wazig

Voormalige gebruiker schreef op 07.05.2024 om 16:25 uur

Hallo,

Sinds kort heb ik MAGIX Video deluxe 2024 Plus maar na de import van een 360 graden video is deze in magix opeens heel wazig en ditzelfde geld voor de export. Als ik echter de orginele video bekijk dan is deze een heel stuk scherper. Waar kan ik de import settings wijzigen zodat het origineel 1 op 1 wordt overgenomen en ik een scherpe video hou?

Reacties

Bol schreef op 07.05.2024 om 18:15 uur

@Voormalige gebruiker

Hallo Dennis,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

....Sinds kort heb ik MAGIX Video Deluxe 2024 Plus maar na de import van een 360 graden video is deze in Magix opeens heel wazig en ditzelfde geld voor de export...

Wat bedoelt u precies met de import van een 360 graden film?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Voormalige gebruiker schreef op 09.05.2024 om 07:46 uur

Rob bedankt voor je hulp , het werkt nu perfect 😃

Bol schreef op 09.05.2024 om 13:31 uur

@Voormalige gebruiker

Hallo Dennis en andere forumleden,

Allereerst wil ik Dennis bedanken voor zijn vertrouwen en het doormailen van het 360 graden video. Omdat het filmpje persoonlijk gegevens bevatten, kan ik mijn gemaakte tutorial hier niet plaatsen. Wel kan ik een zo goed mogelijke beschrijving hier plaatsen. Doe het volgende:

  • bij het opstarten van Video Deluxe geef eerst aan met welk filminstelling u wenst te gaan werken
  • bij het plaatsen van de 360 graden film op de tijdlijn, klik op 360 graden bewerking inschakelen
  • Rechtsboven ziet u de 360 graden bediening
  • om een 360 graden filmpje te exporteren, ga dan naar: Bestand / Film exporteren / Video als MPEG-4
  • klik op Geavanceerd en zet de gemiddelde / maximale Bitrate op bv. 80000 en klik op OK
  • type een bestandsnaam in en klik op OK

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 09.05.2024, 13:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-