Magix Video deluxe 2015

joma4950 schreef op 13.01.2016 om 19:38 uur

Ik heb geen geluid meer bij het afspelen van de schenes zowel op de tijdlijn als in de monitor. Bij een muziek nummer is op de monitor wel de uislag van het de muziek te zien maar ik hoor niets. Voorheen nooit geen probleem.Opnieuw geinstalleerd maar geen verandering. Buiten het prgr. om is er wel geluid als ik dat op b.v. VCL player afspeel.Dus het ligt niet aan de computer. Kun je me helpen want ik kom er niet uit.

Reacties

Bise schreef op 13.01.2016 om 19:44 uur

Beste, als eerste: doe even een systeemherstel naar een datum toen het nog goed werkte.

joma4950 schreef op 13.01.2016 om 19:45 uur

Zal ik proberen 

Voormalige gebruiker schreef op 13.01.2016 om 22:43 uur

Beste,

Voordat u een systeemherstel doe, druk op Alt+M.

Met Alt+M zet namelijk het geluid aan of uit !!

Succes,

Rob

joma4950 schreef op 14.01.2016 om 14:48 uur

Voor ik dit antwoord zag heb ik systeem herstel gedaan. Magix er opnieuw opgezet.Een filmpje opgehaald en ja hoor er was geluid,was geluid.De film waar ik mee bezig was weer opgehaald en het geluid was weer weg. Ik doe dit voor een mevrouw waar het prgr. voor gekocht heb. Help haar met film bewerking. Werk er zelf al jaren mee. Nu laat de internet verbinging mij ook nog in de steek.Kan het prgr. niet activeren om er mee te werken.Ik hoop een storing bij KPN. Ik wacht af of na het verbinding herstel het prgr. kan activeren. Als het goed gaat hoor je het als het niet gaat ook.

Voormalige gebruiker schreef op 14.01.2016 om 15:51 uur

Beste,

U schrijft dat u een Systemherstel gedaan heeft. Ik neem aan dat u een Windows Systeemherstel gedaan heeft. U heeft Magix VDL 2015 er weer opnieuw op geinstalleerd. Als het goed is en u kunt gewoon het internet op, dan is er geen storing bij KPN. U kunt dit controleren: https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/service/problemen-storingen.htm .

Laadt het project in, waar u het geluid niet van hoort. Kijk of het geluid is uitschakeld is. zie voorbeeld in mijn antwoord op: 13-01-2016 22:43. Het is zo, als u het project weg heeft geschreven met het geluid uitgeschakeld, dan blijft deze uit geschakeld bij het opnieuw inladen. Oplossing: ALT+M en sla het project opnieuw op.

Succes,

Rob

joma4950 schreef op 20.01.2016 om 12:11 uur

Er is een expert bij geweest en heeft het internet probleem opgelost en Magix werkt nu ook weer. De mevrouw heeft mij gebeld en is ontzettend blij . Nu kan ik haar weer verder helpen met het film maken. Vind het toch raar dat het prgr. zonder activeren op internet niet te gebruiken is. Wel staan er de groene vinkjes bij. Zonder internet niet te gebruiken ?

Voormalige gebruiker schreef op 20.01.2016 om 12:55 uur

Beste,

Wanneer VDL 2015 is geactiveerd en is  geregistreerd bij Magix, kunt u het VDL 2015 opstarten en gebruiken zonder een internetverbindig.

Sinds VDL 2015 een P3 code als serienummer heeft, wordt er eens in de 30 dagen op de achtergrond een licentie controle gedaan. Echter als u langer dan een maand VDL 2015 niet gebruikt heeft, zal VDL2015 bij de eerste opstart een licentie controle doen. Volgens mij krijg je daar ca. 2 dagen de tijd voor.

Dit doet Magix om illegaliteit tegen te gaan.

Groet,

Rob

 

joma4950 schreef op 21.01.2016 om 09:47 uur

Na de dvd opnieuw te plaatsen en repareren hebben aangegevinkt werkt het weer naar behoren. De mevrouw blij en ik nog meer.Bedankt.