Magix Video Deluxe 15 plus importeert geen grote mp4 bestanden

bordeneuve schreef op 22.03.2023 om 21:19 uur

Hallo!

MiniDv's laten digitaliseren. Is aangeleverd in .mp4. Grote bestanden tussen 700 Mb en drie G. Tot mijn verbazing worden mijn films niet geimporteerd (...mp4 kan niet worden gelezen!). Ik krijg de suggestie om de MPEG-4-codec te downloaden maar ik zie niet goed waar. En kan dat wel, zulke grote bestanden? Of leverancier vragen om te converteren naar .mpg?

Reacties

Bol schreef op 22.03.2023 om 21:57 uur

@bordeneuve

Hallo Peter,

Ik heb zo'n vermoeden dat u het heeft over VDL15 plus uit 2010. Dit programma zal niet goed werken onder Windows 11 | 10. Het kan zijn, dat de aangeleverde MP4 bestanden niet de juiste codecs bevatten. Wat u zou kunnen doen is om deze met bv. HandBrake: Open Source Video Transcoder te converteren.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

bordeneuve schreef op 22.03.2023 om 22:20 uur

En verlies ik kwaliteit denkt u?

bordeneuve schreef op 22.03.2023 om 22:23 uur

Interessant Rob! Maar ik zie niet waar ik het gewenste .jpg formaat kan invoeren..

Bol schreef op 22.03.2023 om 22:24 uur

 

@bordeneuve

Hallo Peter,

Dat kunt dit het beste zelf uitproberen en beoordelen. U behoudt altijd het originele MP4 bestand. U hebt het over MP4 filmbestanden niet over JPG fotobestanden.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 22.03.2023, 22:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-