Magix video de Luxe installeren op mijn nieuwe computer

erik.wijst schreef op 30.11.2013 om 13:41 uur

Dag, Ik heb Magix video de Luxe 2013 geinstalleerd op mijn nieuwe computer. Kan het programma echter niet gebruiken. Heb geprobeerd om het opnieuw te installeren maar krijg dan melding: Dit serie nummer is al gebruik met een ander emailadres foutcode -24. Het programma is inderdaad geinstalleerd op een andere computer maar en met hetzelfde emailadres. Wat moet ik doen, deinstalleren op oude computer en opnieuw installeren nieuwe? Ik heb een cdrom.

 

Groet Inge

Reacties

mi-bo schreef op 30.11.2013 om 14:41 uur

beste Inge, 

Deinstalleren op de oude Pc heeft geen meer waarde

dat het product al is geinstalleerd op een andere Pc is correct,

 Nu heeft U een andere Pc en gebruikt het zelfde eamil adres, dan kunt U gewoon het MAGIX product gebruiken, mits U verschillende keren het product opnieuw heeft geinstalleerd ( max 3 x) dan dient U een nieuwe activering te kopen

succes.

Voormalige gebruiker schreef op 30.11.2013 om 16:10 uur

Hallo Inge,

ik heb dit al eens beantwoord. zie onderstaande link.

http://www.magix.info/nl/overzetten-magix-programma-naar-nieuwe-computer.knowledge.1041731.html

Succes

Rob

erik.wijst schreef op 06.12.2013 om 23:34 uur

Dag,


Even een vervolg reactie op mijn vraag:

Wanneer ik een activeringscode wil generen zoals hierboven staat beschreven, nadat ik gegevens gewijzigd heb krijg ik melding :Product nog niet geregistreerd Bij dit seriennummer is voor u geen registratie gevonden.
Registreer aub eerst uw product en genereer daarna een activering.

Vervolgens probeer ik het product te registreren en krijg ik de melding:Serienummer reeds in gebruik

Het door u opgegeven serienummer is reeds in gebruik. Waarschijnlijk heeft u zich reeds geregistreerd. U hoeft zich niet opnieuw te registreren. Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de technische support: http://support.magix.net

Nog tips, dit schiet nl. niet op.

HDU-Veen schreef op 30.12.2013 om 19:19 uur

Dag Inge,

Ik heb recent mijn VDL 16 premium op een andere laptop geinstalleerd en daarna NIET geregistreerd, maar aangegeven, dat ik al geregistreerd had. En dat werkte in 1 keer. Wellicht lukt het daarmee?

Succes,

Henk

mi-bo schreef op 31.12.2013 om 14:49 uur

Inge, bij het her installeren op een andere Pc of Laptop dient U wel het email adres te gebruiken, die U de eerste keer heeft opgegeven bij mAGIX