Reacties

Bol schreef op 30.09.2023 om 16:06 uur

@JC-Langenberg

Beste Langenberg,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support.

Magix Support zal op uw topic hier geen antwoord geven. Als u een antwoord van Magix Support wenst, ga dan naar: MAGIX Helpcentrum en klikt op Contact ondersteuning.

Als moderator / forumlid wil ik trachten u een antwoord te geven op uw probleem, maar dan moet u wat duidelijker zijn en precies omschrijven wat u exact bedoelt met VDL2023 brand geen markers".

Maak eens een paar afbeeldingen zodat ik visueel kan zien wat u bedoelt. Upload deze naar dan naar het forum. Uploaden van afbeelding doet u door op het pijltje te kikken in de werkbalk.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. U hoeft niet een nieuwe topic aan te maken over hetzelfde onderwerp, daarom verwijder ik uw eerdere topic van het forum.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JC-Langenberg schreef op 30.09.2023 om 17:13 uur

Hoi, foto’s verduidelijken niets in dit geval. De hoofdstukmarkers zijn de vlaggetjes helemaal bovenin je tijdlijn. Die kun je zelf plaatsen of tijdens het branden automatisch. Ik heb ze geplaatst, maar als ik een gebrande AVCHD(op blu-ray disc) afspeel kan ik niet naar een hoofdstuk springen. Ook niet doorspoelen. Dezelfde film weer gebrand op blu-ray met MVDL plus 2020 en geen probleem. De laatste heeft wel een langere brandtijd (2x zo lang - 5 uur ipv 2 1/2)

LG blu-ray brander is dus goed en kan het niet anders dan aan de MVDL premium 2023 liggen.

Bol schreef op 30.09.2023 om 20:11 uur

@JC-Langenberg

Beste Langenberg,

Als Magixgebruiker weet ik wel, dat je hoofdstukmarkers automatisch kan laten aan maken, maar deze staan er nog niet!! Tenzij u handmatig heeft geplaatst. Als u op diskbranden klikt, dan krijgt u de volgende keuzes.

Als u nu op Automatische markers klikt dan wordt deze op de tijdlijn aangemaakt. Klik op bewerken en daarna bij navigatie op het "+" teken. Nu ziet u de automatisch aangemaakte markers staan.

Zie filmpje

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JC-Langenberg schreef op 30.09.2023 om 21:42 uur

Dank je, maar ik heb de markers, geplaatst, verwijderd, opnieuw geplaatst, .ini bestanden verwijderd , automatische markers gedaan. Je ziet ze ook in de timeline, maar ze worden niet meegenomen met branden op blu-ray. Bij het afspelen kan ik niet doorspringen of spoelen. Die fout zit in MVDL premium 2023 en niet in 2020. Zal ik magix nl bellen?

Bol schreef op 30.09.2023 om 21:53 uur

@JC-Langenberg,

Beste,

Uw probleem heb ik (nog) niet kunnen reproduceren. Bij mij werkt alles naar behoren. Ik heb er zelfs een AVCHD iso-bestand gemaakt / gebrand. Natuurlijk kunt u met MAGIX Duitsland bellen. Magix Nederland is sinds april 2020 opgeheven en ondergebracht bij MAGIX Duitsland.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 01.10.2023, 10:45, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JC-Langenberg schreef op 01.10.2023 om 11:59 uur

Dank je wel Rob. Ik zal het programma eens opnieuw installeren misschien helpt het. Of ik

bel met Duitsland.

Bol schreef op 01.10.2023 om 13:02 uur

@JC-Langenberg

Beste,

Ik ben zeer benieuwd of de herinstallatie uw probleem oplost.

Magix Support hebt liever, dat u dit doet via: MAGIX Helpcentrum. Zij kunnen dan aan de hand van een systeemcheck bekijken wat er bij u fout gaat.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 01.10.2023, 20:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 01.10.2023 om 23:38 uur

@JC-Langenberg

Hallo J.C. Langeberg,

Even een update ten aanzien van Magix VDL 2023 brand GEEN markers. Ik heb voor u een MVP-projectbestand als AVCHD op een DVD gebrand en deze was gewoon af te spelen, door te spoelen, vooruit en achteruit te spoelen op mijn LG Blu-Ray / DVD speler type BP250. Het kan zijn, dat bij u een verouderde brandroutine is geïnstalleerd. U kunt hiervandaan de laatste brandroutine downloaden. Magix Brandroutine 13.0.0.247

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JC-Langenberg schreef op 03.10.2023 om 08:38 uur

Heel erg bedankt Rob. Ik ga het proberen.