magix usb video grabber

Jan100 schreef op 18.08.2011 om 22:09 uur

Hallo,

Ik ben onlangs begonnen met het bewerken van videos en daarvoor heb ik Magix Video de luxe 17HD aangeschaft. Daarnaast heb ik ook een Magix usb video grabber gekocht om mijn oude VHS videobanden te gaan digitaliseren. Bij de usb grabber is echter geen handleiding geleverd. Alleen een usb "stick"en een kabel set. Is dit alles en zo ja kan iemand mij vertellen hoe ik mijn VHS camera aansluiten en kan de VHS banden kan digitaliseren? Besturingssysteem is Windows7, met een (nieuwe) 64 bits computer.

Groet,

 

Jan100

 

Reacties

magixagent schreef op 20.08.2011 om 12:20 uur

Ga naar de Magix site registreer U daar en zoek de drivers van de USB converter en het werkt onder Win7 .

Let er wel op dat het versie 3 moet zijn, anders werkt het helaas ook niet, en dan kunt u via rode knop onder preview venster analoog opzoeken en vervolgen wat er wordt gevraagd en het werkt,

Ter aanvulling een vervelend antwoord een nieuwe usb converter kopen, te bestellen bij Magix voor € 29,95 dacht ik,

succes

Jan100 schreef op 25.08.2011 om 21:57 uur

Hallo Magixagent,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb me geregistreerd en naar versie 3 gezocht maar niet gevonden. Wat ik wel gevonden heb is bij de SW-tab een link naar de driver voor de USB-videowandler 2. (= de usb welke ik heb gekocht).  Driver heb ik gedownload, maar mijn camera wordt nog steeds niet herkend. Het is geen versie 3, dus misschien is het al zo wat je voorspelde. Weet je waar ik versie 3 kan vinden?

Jan