Magix Speed 2 kopie van dvd naar dvd duurt heel erg lang

TheoH schreef op 22.01.2009 om 20:05 uur
Ik heb Magix Speed 2. Wanneer ik een cd of dvd wil kopieren naar een andere cd of dvd duurt het erg lang, wel 45 minuten. Eerst leest hij de disk erg lang en dan brandt hij.
Ik kies cd/dvd kopieren, direct on the fly. Bij Nero is het in 10 minuten gebeurt, bij Magix duurt het vervelend lang. Hoe komt dit. Het zijn overigens allemaal reeds verkleinde dvd's waar ik een copie op dvd van wil maken.

Wat doe ik verkeerd?

Reacties

mi-bo schreef op 23.01.2009 om 00:02 uur
Beste, U heeft twee programma's die elkaar bijten, gebruiken de zelfde codecs, waarom het met speed doen terwijl het met Nero sneller gaat, bijde programma's kunnen het zelfde, maw dubbel op, dit is een duidelijke verklaring denken we, gr mi-bo
mi-bo schreef op 24.01.2009 om 21:05 uur

Het is alleen maar goed dat het branden wat langer duurt, wordt alles goed gelezen, en wij zullen ook nooit on the fly branden brengt te veel risico's met zich mee.
Een vreemd verhaal, wij hebben op twee laptops speed2 staan doen er alles mee ,nooit geen melding gekregen voor bij betaling voor ontgrendelingscode om te kunnen branden.
wel als u muziek in een pro versie wil branden dan moet u de codec van mp3 pro kopen.
succes, mi-bo