Magix red uw video's versie 3

Nico-Enthoven schreef op 08.10.2020 om 16:05 uur

Week geleden gekocht en geïnstalleerd op Computer met window 10 pro. met AMD Ryzen 5 1600 six core. / VHS recorder JVG.

Recorder geeft wel beeld naar TV echter overdracht naar computer lukt niet. Kom niet verder dan "verbind analoge apparaat met computer en schakelt dit in" Het vakje verder blijft grijs. Verbindingen gecontroleerd en programma opnieuw geïnstalleerd volgens de handleiding. Ook nieuwe kabel gebruikt. Via apparaat beheer video grabber geselecteerd. Windows geeft dan aan dat er geen stuurprogramma's voor dit apparaat zijn geïnstalleerd. Alles opnieuw installeren heeft geen resultaat. Weet iemand een oplossing ?

Reacties

mi-bo schreef op 08.10.2020 om 16:35 uur

@Nico-Enthoven

Beste Nico.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

" U schrijft week geleden gekocht en geïnstalleerd ".

De reden dat het niet werkt komt doordat het programma niet voor Windows 10 is gemaakt maar voor Windows ME. (Geen drivers)

Bij aankoop van de nu geldende versie RUV 9 zal digitaliseren van Uw dierbare beelden geen probleem zijn.

Sc6

M.vr. gr

Michael /Forum Moderator

Bol schreef op 08.10.2020 om 23:58 uur

Hallo Nico,

U schrijft, een week geleden heb ik Magix red uw video's versie 3 gekocht en geprobeerd deze te installeren onder Windows 10. Wanneer u deze via Magix heeft aangekocht, dan zou het deze versie moeten zijn: https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/ , maar als u Magix red uw video's versie 3 elders heeft aangeschaft, zal deze niet onder Windows 10 geïnstalleerd kunnen worden.

Groet,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 09.10.2020 om 00:44 uur

Hallo Nico,

Als u nog nog een andere PC heeft, waar Windows 7 opstaat geïnstalleerd, dan zou u daar Magix red uw video's versie 3 op kunnen installeren. Red U Video versie 3 is gemaakt om goed te kunnen werken onder Windows XP / Vista / 7.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.10.2020, 00:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Nico-Enthoven schreef op 10.10.2020 om 12:37 uur

Dank voor de snelle reacties

Ik heb RUV op 28-9-2020 gekocht via de Magix store (Duitsland). Het versie nr. is 6.02.31.

Volgens Michael is het huidige versienummer RUV 9 Ik zal kijken of ik kan upgraden. Overigens heb ik op mijn computer ook nog windows 7 staan. Heb vandaag geen tijd maar zal in het weekend kijken of ik de zaak werkend kan krijgen.

Nico

Bol schreef op 10.10.2020 om 13:55 uur

Hallo Nico,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u de laaste RUV9 hebt aangeschaft. Dit is inderdaad de laatste versie. Ik heb u als moderator alleen aan willen geven, dat RUV versie 3 onder Windows 7 geinstalleerd kan worden, met de meegeleverde USB omzetter.

Succes,

Rob (Moderator / forumlid)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.10.2020, 14:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.10.2020 om 15:34 uur

@Nico-Enthoven

Beste Nico.

Dank voor Uw feedback.

Graag had ik U verder willen helpen,maar Bol weet alles beter succes met z'n advies.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 10.10.2020 om 17:55 uur

Hallo Nico,

Hierbij wil ik toch even reageren op het bovenstaande antwoord van Mi-Bo (moderator), omdat hij niet de juiste weergave van de werkelijkheid geeft / beschrijft. Dit vind ik wel heel jammer. Maar goed, mijn intentie is en blijft om een forumlid zo goed mogelijk te helpen met zijn of haar probleem.

Als u al mijn gegeven antwoorden doorleest, die in de afgelopen jaren op dit forum heb gegeven, dan zult tot de conclusie komen, dat ik mijn antwoorden altijd onderbouwd en zakendoende op het forum neerschrijft. Als er door wie dan ook op het forum verkeerde informatie wordt gegeven, dan mag ik hier, als moderator, zeker op reageren en het forumlid de juiste informatie verstrekken. Zoals bij u het geval is met de RUV versie 3. Deze is gemaakt en te installeren onder Windows 7, zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet, maar het is het proberen waard.

Fijn weekend,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Nico-Enthoven schreef op 22.10.2020 om 16:26 uur

Ik wil nog even terugkomen op mijn vraag en de reacties hierop. Prettig te weten dat er op het forum altijd mensen zijn die willen helpen. Zoals ik schreef gebruik ik de laatste versie van het programma op windows 10 . Toch wilde het niet lukken om beelden naar mijn computer over te zetten. Via magix kreeg ik de tip om de camera op mijn desktop computer aan te zetten. ( Bij de privaty-instellingen) Dat bleek te helpen, de VHS recorder werd herkend en ik heb inmiddels de eerste vhs-cassette overgezet. Misschien een tip voor ander gebruikers die tegen hetzelfde probleem oplopen.

Met vriendelijke groet

Nico

mi-bo schreef op 22.10.2020 om 16:30 uur

@Nico-Enthoven

Beste Nico..

Dit is een goed bericht , fijn dat U de oplossing op het Forum heeft gezet, en aangevinkt als oplossing.

Veel plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden.

M.vr.gr

Michael /Forum Moderator