Reacties

Bol schreef op 08.12.2023 om 15:22 uur

@Jo-Ongena

Hallo Jo,

Zie deze link: https://www.magix.info/nl/forum/waar-kan-ik-mijn-serienummer-en-het-installatieprogramma-vinden--1285159/

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jo-Ongena schreef op 08.12.2023 om 16:46 uur

Ik heb wel degelijk mijn serienummer maar het lukt me niet om het programma te installeren op mijn nieuwe pc

Bol schreef op 08.12.2023 om 16:49 uur

@Jo-Ongena

hallo Jo,

Welke Pro X versie wilt u installeren? Zie ook mijn persoonlijk bericht aan u.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jo-Ongena schreef op 08.12.2023 om 17:10 uur

Ik heb Magix Pro11. Ik heb een serienummer, ik heb het ook geregistreerd en toch krijg ik bij de Magix support service het "Mijn Producten" niet te zien. Als ik "actieveringscode" aanklik, moet ik daarna mijn serienummer invullen en de plaats van aankoop ingeven. Dan krijg ik de melding dat dit serienummer al in gebruik is. Het blijft me dus tot nu toe een probleem op het programma opnieuw te installeren.

Bol schreef op 08.12.2023 om 17:23 uur

@Jo-Ongena

Hallo Jo,

Waarschijnlijk hebt u nog een account. Zie: J-Ongena. U moet het emailadres van toen gebruiken.

Dit heb ik u ook in een persoonlijk bericht aan u gemeld.

Groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 08.12.2023, 17:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 09.12.2023 om 14:26 uur

@Jo-Ongena

Hallo Jo,

Probeer het eens zo: MAGIX - Productdownloads. Type of kopieer het P3-serienummer in het serienummer vak en klik op volgende. Hiervandaan kunt het bij behorende installatiebestand downloaden. Maar als u deze gaat registreren en activeren, gebruik dan het emailadres waarmee u Pro X11 hebt aangekocht.

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 09.12.2023, 14:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 09.12.2023 om 21:33 uur

@Jo-Ongena

Hallo Jo,

Als u Magix Pro X11 via mijn eerder gegeven antwoord hebt kunnen installeren, maar niet kunnen registreren en activeren, dan is mijn advies om contact op te nemen met Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Vergeet niet het P3-serienummer hier in te vermelden.

Laat het forum weten of uw probleem is opgelost.

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 09.12.2023, 21:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

J-Ongena schreef op 10.12.2023 om 18:34 uur

Beste Rob

zeer veel dank voor de moeite die je gedaan hebt om mij uit de problemen te helpen. Met de “Productdownload” is het me gelukt om het programma opnieuw te installeren.

groeten, José

Bol schreef op 10.12.2023 om 18:57 uur

@J-Ongena

Hallo José,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost.

Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Succes met het samenstellen van uw films.

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-