Magix Pro X 12

daniel-degreef schreef op 23.06.2020 om 11:53 uur

Hallo

na de problemen van verleden week , die opgelost zijn en proX 12 nu normaal werkt

heb ik nog drie probleempjes

1 bij de opstart krijg ik steeds de melding om extra inhoud te installeren,

maar ik heb dat reeds gedaan bij de eerste herinstallatie van Magix pro x 12

2 in programma instellingen zie ik niet meer het kadertje staan met de keuze

standaard of main concept

3 bij de opstart krijg ik die kader niet meer met de keuze nieuw project of project laden

en om de instellingen te veranderen

mvg

daniel

Reacties

Bol schreef op 23.06.2020 om 14:49 uur

Hallo Daniel,

Dit was mij ook al opgevallen na het installeren van Pro X12. Als u bij het opstarten van Pro X12 de melding krijgt om de Extra Inhoud te installeren, zet dan een vinkje bij: "deze melding niet meer weergeven en klik op "Later". Als het goed is, blijft het bij het opnieuw opstarten van Pro X12 deze melding weg!!

Dit fenomeen doet zich niet voor als er van Pro X11 geüpdatet is naar Pro X12

Om het MainConcept de kunnen activeren, dan moet deze eerst worden geinstalleerd.

Dit doet u zo:

1. Ga naar: Hulp / extra inhoud installeren

Klik eens op Meer details weergeven, wat staat daar dan?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.06.2020, 16:01, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.06.2020 om 15:15 uur

Hallo Daniel,

Hier nog het antwoord op uw vraag: "bij de opstart krijg ik die kader niet meer met de keuze nieuw project of project laden en om de instellingen te veranderen". Ga naar: Programma-instellingen en klik op het tabblad Systeem. Klik nu op "Aanwijzigingendialogen" reactiveren.

Succes,

Rob

Aanvulling op: 23-06-2020 om 16:15uur

Let op!! Als u de aanwijzingendialogen heb gereactiveerd, dan word ook "Extra Inhoud te installeren" wederom geactiveerd. U moet dan weer het vinkje zetten bij: "deze melding niet meer weergeven en klik op "Later".

Voor zover het nu kan beoordelen, hangt de onderstaande melding samen met de Extra inhoud te installeren.

Laatst gewijzigd door Bol op 23.06.2020, 16:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.06.2020 om 16:37 uur

Hallo Daniel,

Hier nog een manier om het venster Project aan maken te activeren.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

daniel-degreef schreef op 23.06.2020 om 16:38 uur

Hallo Rob/Bol

bedankt voor de hulp

alles opgelost
groeten
Daniel

Bol schreef op 23.06.2020 om 16:44 uur

Hallo Daniel,

Het doet mij deugd, dat alle problemen die u ondervond zijn opgelost. 👍👍👍

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-