magix photo de luxe voor windows 7

brillie schreef op 01.09.2022 om 17:52 uur

Ik zou graag ceen werkend Magix photo de luxe pakket willen kopen dat werkt onder windows versie 7 (64 bits systeem). wie kan mij adviseren welke versie ik moet aanschaffen?

bij voorbaat dank voor jullie reactie

 

mvgr tanaxxxxxx i.v.m. privacy email verwijderd door moderator

Reacties

mi-bo schreef op 01.09.2022 om 18:07 uur

@brillie

De programma's die op dit moment geleverd worden door MAGIX zijn niet meer compatibel onder Windows 7.

Misschien dat er misschien bij Bol.com of Mediamarkt nog een oude versie te koop is.

Sc6

Michael

Bol schreef op 01.09.2022 om 18:21 uur

@brillie

Hallo Brillie,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Allereest dit!! Zet nooit privégegevens op een openbaar forum dit i.v.m. misbruik, daarom heb ik uw emailadres weggehaald.

Persoonlijk, raad ik u aan om uw PC / Laptop te upgraden naar Windows 10 als dat kan. Windows 7 wordt al vanaf 14 januari 2020 niet meer ondersteund door Microsoft. Het zou ook wel moeilijk worden om via een Retail bedrijf een Magix Photostory te vinden, die u onder Windows 7 kan installeren.

Ik wens u heel succes

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 01.09.2022, 18:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-