magix pc check & tuning

Wallenburg schreef op 21.07.2011 om 01:26 uur

Na PC analyseren en alle items doorlopen te hebben geeft het programma het volgende aan;

Geheel bovenin tussen PC analyseren en Alle problemen oplossen staat er een 1 in het grote rode vak met daaronder "Er is een probleem gevonden".

Nergens geeft men aan wat ik nu kan of moet doen. Als ik in het help bestand kijk vind ik daar niets over. Ook als ik op het rode vlak klik gebeurt er niets.

Wat heb ik dan aan zo'n mededeling als ik niet weet WAT het probleem is en of ik daar wat aan kan doen.

Ik hoop dat iemand mij dit uit kan leggen.

Reacties

magixagent schreef op 23.07.2011 om 12:02 uur

Uw verhaal gelezen.
eerst gaat U Pc Analyseren dit is correct, dan wordt er aangegeven hoeveel problemen er zijn geconstateerd.
Daarna klikt u aan Alle problemen oplossen en worden de problemen in Uw geval 1 opgelost,
gr

Succes met het mooie Magix Product

Wallenburg schreef op 25.07.2011 om 19:21 uur

Bedankt voor uw antwoord.

Ik heb echter het vermoeden dat het volgende aan de hand is.

Er komt namelijk de vraag bij "Actualisering van stuurprogramma's" (Er zijn 2 nieuwe stuurprogramma's gevonden).

1 - De computer bevat versie 9.2.0.1025 deze is nieuwer dan die u probeert te installeren "Weet u zeker dat de huidige door de oudere 9.1.1.1025 wilt vervangen (Het programma wil dus dat ik een nieuwe door een oudere vervang). Daarop heb ik Nee aan geklikt.

2 - "Intel (R) Destktop Utilities can onley be installled on a computer based on an Intel motherboard.

Install will now abort" en ik klik op OK. Ik heb een Gigabyte moederbord dus zal dit bij mijn computer wel niet kunnen.

Dus het lijkt mij waaarschijnlijk dat eeen van de twee het probleeem geeft dat er bij mij nog steeds 1 probleeem is ??

Verder maak ik mij er niet druk om dus nogmaals bedankt voor de inzet.