Reacties

mi-bo schreef op 07.02.2019 om 22:43 uur

@Koen-Jacobs

Beste Koen.

Welkom op het MAGIX.INFO.Forum.

Als er loops worden gebruikt dan is het wel te bewerken.

Maar met mp3 is is het mij ook niet gelukt.

Misschien is dit Uw probleem.

Mvg

Michael

Bol schreef op 07.02.2019 om 23:37 uur

Hallo Koen,

Misschien zet je dit op het juiste spoor. Zo doe ik het in Music Maker versie 27.02.28. Zet de muiscursor op de grijze balk boven het eerste opnamespoor en klik dan op de linkermuisknop; nu verschijnt de tekst "Geavanceerd". Ga met muiscursor op "Geavanceerd" staan. Nu zie je Majeur en mineur. Ga nu op bv. "Majeur" staan en dan kan er een toonhoogte worden gekozen.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.02.2019, 23:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Koen-Jacobs schreef op 09.02.2019 om 12:42 uur

Beste Rob en Michael, bedankt voor je reactie, maar helaas blijft het probleem zich stellen. Ik heb alles ook al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg de kleine driehoekjes in de grijze balk niet te zien om de toonhoogte te veranderen.

mi-bo schreef op 09.02.2019 om 13:16 uur

@Koen-Jacobs

Beste Koen.

Dank voor Uw Feedback,

Waar komen Uw geimporteerde bestanden vandaan.

Misschien zit daar het probleem.

De verschillen die ik U heb laten zien zijn mp3 zonder mogelijkheid,en via optie Loops wel.

Mvg

Michael

Koen-Jacobs schreef op 09.02.2019 om 13:59 uur

Dag Michael.

Alvast bedankt voor je reactie.

Ik gebruik de soundloops van MMM zelf. (pop, blues, rock). Maar bij geen enkele verschijnt het zwarte driehoekje in de grijze balk. Ook niet als ik de soundpool in WAV gebruik. Als ik met de curser in de grijze balk ga staan is er geen enkele reactie met zowel linkse of rechtse klik.

Mvg

Koen

 

mi-bo schreef op 09.02.2019 om 14:14 uur

@Koen-Jacobs

Beste Koen..

Dank voor Uw Feedback.

07-02-2019 om 22.43 uur heb ik U een print gestuurd de eerste is via sound Loops van MAGIX gemaakt.

Nu omschrijft U dat U geen enkele reactie heeft.

Maar waarom Wave gebruiken dit wordt namelijk nergens gevraagd als U direct (bv gitaar )een optie naar de tijdlijn sleep.

Mvg

Michael

 

Bol schreef op 09.02.2019 om 14:31 uur

Hallo Koen,

Start Music Maker op druk op "F1" en geef zoekopdracht toonhoogte. Hier kom je alles te weten over de toonhoogte.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.02.2019, 18:19, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Koen-Jacobs schreef op 09.02.2019 om 15:22 uur

Beste Rob en Michael.

Alvast 100 maal dank voor jullie support.

Ik geraak er echter niet uit.

Zie hieronder het screenshot van mijn probleem.

De linkse knop " toontrappen " krijg ik niet geactiveerd, evenmin als de zwarte "driehoekknopjes" in de grijze toonhoogtebalk.

Ik zal eerst eens de gehele 'F1' zoekfunctie nogmaals doorlezen want ik vind het niet terug.

Mvg

Koen

Bol schreef op 09.02.2019 om 15:42 uur

Hallo Koen,

Misschien is dit filmpje een ondersteuning voor je.

Succes, met het eigenmaken van de toontrappen. Misschien zijn er nog andere forumleden, die je verder kan / wil helpen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.02.2019, 15:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 09.02.2019 om 16:20 uur

Hallo Koen,

Dit is misschien ook wel iets voor jou.

Fijn weekend,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Koen-Jacobs schreef op 16.02.2019 om 17:23 uur

Beste Michael en Rob.

Mijn probleem is opgelost. Ik moest blijkbaar nog een 8-tal 'upgrades' gratis downloaden via de store om de volledige Premium versie te kunnen benutten. Ik wil jullie toch hartelijk danken om mij te helpen. Dankzij jullie berichten heb ik heel wat inzicht gekregen om via de F1 toetsen e.d. met het programma te werken. Veel groeten en een fijn weekende. Koen Jacobs

Bol schreef op 16.02.2019 om 17:51 uur

Het doet mij deugd om te lezen, dat je probleem is op gelost door een 8-tal upgrades uit te voeren. Ik wens je heel veel succes bij het eigenmaken van Music Maker.

Fijn weekend,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.02.2019, 23:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.02.2019 om 19:04 uur

@Koen-Jacobs

Beste Koen,

Een goede bericht , dat het mooie MAGIX product (MMM 2019 prem )na de 8 tal download updates nu naar behoren werkt.

Veel succes met het samen stellen van Uw muziek.

Mvg

Michael