Ik kan in de grijze balk boven het eerste opnamespoor de toonhoogte (A, b, e enz) niet wijzigen. Ik heb geen zwart pijltje waar ik dit zou kunnen doen? Iemand ervaringen mee?
Misschien zet je dit op het juiste spoor. Zo doe ik het in Music Maker versie 27.02.28. Zet de muiscursor op de grijze balk boven het eerste opnamespoor en klik dan op de linkermuisknop; nu verschijnt de tekst "Geavanceerd". Ga met muiscursor op "Geavanceerd" staan. Nu zie je Majeur en mineur. Ga nu op bv. "Majeur" staan en dan kan er een toonhoogte worden gekozen.
Beste Rob en Michael, bedankt voor je reactie, maar helaas blijft het probleem zich stellen. Ik heb alles ook al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg de kleine driehoekjes in de grijze balk niet te zien om de toonhoogte te veranderen.
Ik gebruik de soundloops van MMM zelf. (pop, blues, rock). Maar bij geen enkele verschijnt het zwarte driehoekje in de grijze balk. Ook niet als ik de soundpool in WAV gebruik. Als ik met de curser in de grijze balk ga staan is er geen enkele reactie met zowel linkse of rechtse klik.
Mijn probleem is opgelost. Ik moest blijkbaar nog een 8-tal 'upgrades' gratis downloaden via de store om de volledige Premium versie te kunnen benutten. Ik wil jullie toch hartelijk danken om mij te helpen. Dankzij jullie berichten heb ik heel wat inzicht gekregen om via de F1 toetsen e.d. met het programma te werken. Veel groeten en een fijn weekende. Koen Jacobs
Het doet mij deugd om te lezen, dat je probleem is op gelost door een 8-tal upgrades uit te voeren. Ik wens je heel veel succes bij het eigenmaken van Music Maker.