Magix Music studio Saplitude 2015 Installeren

nicolasvrijens schreef op 14.11.2015 om 22:26 uur

Ik heb pas bij jullie Magix Music Studio Samplitude 2015 Gekocht (Prijs 99,99) en gedownload gekregen.

Ik heb ook mijn Licencienummer van dit programma.

Het hele progamma van Magix Music studio Saplitude 2015 die ik van jullie heb gekregen via download heb ik ook op 2 CD's gezet voor Backup.

Het geval wilde dat ik de windows opnieuw heb moeten opschonen op mijn computer.

Ik wilde de Magix Music studio Saplitude 2015 opnieuw via mijn  2 CD's voor backup installeren maar krijgt het niet geinstalleerd aangezien ik de mededeling krijgt dat MSVCR120.dll ontbreekt.

Deze programma heeft mij al 99,99 euro gekost.

Ik werk met Window 7

Kunt u mij hier helpen om deze programma opnieuw te sturen op mijn E-mail ?

Reacties

RiViS schreef op 14.11.2015 om 23:12 uur

Je kunt het programma gewoon opnieuw downloaden. Ga naar magix.com/nl , klik op het poppetje rechtsboven, log in en ga naar Nijn Producten, klik daar bij het juiste programma op Installatieprogramma om het te downloaden.

Overigens ben je hier op een site  waar Magix gebruikers elkaar adviseren, je hebt het dus niet bij ons gekocht maar bij Magix. Wat je er voor betaald hebt vinden wij ook niet zo erg interessant...

Succes met de download.

groet,

Rijk

mi-bo schreef op 16.11.2015 om 11:36 uur

Een aanvulling op correcte antwoord van Rijk,
programma zoals hij omschrijft opnieuw installeren via magix.com registreren en dan via mijn programma's oproepen, en installatie programma downloaden, hier de aangegeven 6 nummers invullen, dan wordt er een trial versie gedownload, en na installeren en registreren  en dan wordt er door het MAGIX programma gevraagd of de gratis extra's wil opslaan na installatie , hier wordt aangegeven waar het wordt geparkeerd, en als alles klaar is kan je dit op een dvd of harde schijf zetten, het programma opzicht kan dan later alleen via magix.com inloggen mijn producten worden opgeroepen en opnieuw worden geinstalleerd,,

kijk hier even naar

http://www.magix.info/nl/procedure-van-magix-download-koop-producten-wat-te-doen.online-training.1149305.html
gr
michael