Magix music studio 2006 deluxe

jaak-vanzeebroeck schreef op 27.05.2013 om 18:33 uur

Beste muzikanten,muziek componisten, 

dit is een tweede poging,

heeft iemand zie vraag onderaan hiervoor een oplossing aub.

Groetjes,

Jaak

*********************************************************************************************************************

Hallo,
Bestaat er echt geen mogelijkheid om " music studio 2006 deluxe " software te gebruiken in Windows Vista Premium SP2, bij het installeren krijg altijd error code op het scherm,in niet compatibel met windows vista.

(Ik weet niet of het werkt in Windows 7 of 8) .Dat is het enige programma met heel goede MIDI bewerkingen zowel notatie als instrumenten aanpassing,is zeer goed om midi files te bewerken,geen enkel ander Magix music software programma geeft hetzelfde resultaat/voldoening op gebied van MIDI bewerking.

Kan ik het eventueel met drivers aanpassing of via een update mischien installeren ?
Ondanks de ouderdom van deze software is het nog steeds een zeer goed programma.  

Groetjes,
Jaak Vanzeebroeck

Reacties

mi-bo schreef op 28.05.2013 om 13:39 uur

Misschien een vreemd antwoord een laptop op de kop tikken met windows  XP die zijn er genoeg voor weinig en daar het programma opzetten. dan kunt U verder gaan met Uw mooie hobby.
onder Win 7 / 8 zal het zeker niet werken
Maar heeft U de laatste nieuwe versie als trial al geprobeerd, zodat U kunt zien of uw vraag dan wel beantwoord wordt.
succes

jaak-vanzeebroeck schreef op 28.05.2013 om 15:51 uur

Hallo Mibo,

Dank voor de reactie,

Ik heb nog een PC met XP SP3 (CPU 3.2 MGhz 3 GB Ram) ,maar die stotterd bij het afspelen van grote     composities,of Midi-files met veel karakters ,wegens te weinig capaciteit van de processor,bij kleinere midi-files lukt het me nog,dus, daarom heb ik me een PC Vista Home Premium "CPU intel core 2 Quad Q9300 4x2.5Ghz" 4 GB Ram geheugen aangeschaft,met de hoop dat het probleem daarmee zou opgelost zijn.Maar spijtig kan ik daar de software "Music studio 2006 deluxe" niet op gebruiken,bootschap ,error niet compatibel.Ik heb ook geprobeerd om "XP SP3" op de Vista PC te zetten,maar dat schijnt niet te gaan,geeft me een bootschap van software niet compatibel. 

Mibo,over welke laatste nieuwe versie als Trial heb je het hier,wil ik zeker eens uit testen,vooral het Midi gebeuren intresseerd me het meest.

Nogmaals dank voor je reactie Mibo,

Groetjes,

Jaak