Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 17.01.2017 om 10:13 uur

Misschien dat dit u vraag beantwoord.

Groet,

Rob

avranken16 schreef op 17.01.2017 om 10:38 uur

Beste Rob,

 

Bedankt voor je bijdrage maar ik wel graag iets meer duidelijkheid.

Vriendelijke groeten Dhr.T.Vranken

Voormalige gebruiker schreef op 17.01.2017 om 10:59 uur

Hallo Ton,

MMM 17 heb ik nooit geïnstalleerd gehad op mijn W10 PC. Maar waarom niet gewoon installeren en uitproberen en kijken of deze ook daadwerkelijk compatible is met Windows 10. Magix Music Maker 17 dateert van 2010. Zoals je kan zien draaide deze al onder Windows 7 64bits. Het programma zelf is nog 32 bits.  

Groet,

Rob 

avranken16 schreef op 17.01.2017 om 12:09 uur

Hallo Rob,

 

Ik heb de Magix Music Maker 17 premium en Magix Music Maker 2017 op mijn W7 , maar ik laat op mijn pc W 10 installeren daarom deze vragen.Maar het is zo als je zegt gewoon uit proberen.

Vriendelijke groeten Ton

 

Voormalige gebruiker schreef op 17.01.2017 om 12:33 uur

Succes Ton

avranken16 schreef op 18.01.2017 om 09:58 uur

Hallo Rob,

 

Mag ik nog even iets vragen.

Ik wil een nieuwe pc Windows 10 kopen ( zoals al boven vermeld) maar wil mijn Magix programm's er op plaatsen, dit zijn : Video de luxe premium 2017 maar ik heb die al op een speciale monteer pc staan, maar wil die ook op de nieuwe W10. deze pc is voor dagelijks gebruik mailen-surfen enz.

Verder wil ik op de nieuwe pc W10 MAGIX Music Maker 17 premium - Magix Music Studio - MAGIX Music Maker premium - Magix Music premium 2017 plaatsen .Maar die programma's staan nu nog op mijn oude W7 pc.

Ze staan allemaal geregistreerd bij Magix , ik heb van ieder program een DVD om ze op de nieuwe pc te instaleren maar.... hoe krijg ik die code van Magix , aangezien ik al jaren en vele programma's van Magix heb, vind ik het een bedrijf waar heel moeilijk contact mee te krijgen is en dan bedoel ik vooral telefonisch, daar krijg je helemaal geen contact behalve een robot stem. Het is bij mij zo'n haat liefde verhouding en ene keer zeg tegen mijn eigen ik koop daar niks meer , maar dan krijg ik weer mailtjes van nieuwe mooie producten aanbiedingen en dan ben ik weer verkocht.

Ik ,en duizenden andere zouden het toch fijn vinden dat je net als KPN of ZIGGO of Micosoft enz. even kon bellen met een klein probleempje zoals ik nu heb met de zelfde programma's op een nieuwe pc installeren.

Alvast weer heel veel bedankt. Vriendelijke groeten Ton Vranken

Voormalige gebruiker schreef op 18.01.2017 om 14:26 uur

Hallo Ton,

De serienummers kan je vinden op de Magixsite  onder Mij Account. Ga naar:

  1. http://www.magix.com/nl/ en klik op het poppetjes rechtsboven
  2. Log hier met je inlog gegevens en klik op volgende
  3. Klik op mijn producten

Hier staan alle geregistreerde programma's inclusief Serienummers.

Succes,

Rob

avranken16 schreef op 18.01.2017 om 14:46 uur

Rob,

Weer bedankt voor de info, ik heb ondertussen met iemand van Magix telefonisch contact gekregen (ik kon het zelf niet geloven) en gehoord dat het toch niet zo eenvoudig is met je serie nummers, die weet ik wel te vinden bij mijn producten, maar je krijgt via vele omwegen weer je programma's op de nieuwe pc zodat het weer origineel is.

Maar nu komt de opluchting ....... ik kan die persoon persoonlijk bellen zodra ik begin mijn oude producten op de nieuwe W10 wil gaan installeren.

Ben benieuwd als ik de nieuwe pc thuis heb.

 

Vriendelijke groeten Ton

Voormalige gebruiker schreef op 19.01.2017 om 10:55 uur

Hallo Ton,

Het is fijn om te, horen dat je nu wel iemand van Magix persoonlijk aan de telefoon hebt gekregen en dat je ze kan bellen zodra je begint met her installeren van je Magix programma's. Persoonlijk heb ik nooit problemen ondervonden met het overzetten van Windows 7 naar Windows 10. Wel kan het voorkomen, dat als je een Magix programma op verschillende computersystemen al eens eerder geïnstalleerd hebt gehad (MAX 3x), je dan via Magix Support de licentiecode moet laten ophogen.

Zelf maak ik een Exel bestand aan, met daarin de Serienummer, wachtwoorden  enz... Dan kan ik deze altijd direct terug vinden. Ook zet ik nooit projectbestanden en / of documenten op mijn opstartschijf.

Ik wens veel succes met het herinrichten van je nieuwe PC

Rob