Magix music maker 17, als de taakbalk van win7 boven in het beeldscherm staat, zakt het menu niet naar beneden, hoe los ik dit op?

Orichinals schreef op 26.06.2011 om 00:49 uur

Magix music maker 17, als de taakbalk van win7 boven in het beeldscherm staat, zakt het menu niet naar beneden, hoe los ik dit op?

Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets hielp, Als ik de taakbalk onderin zet, wat ik niet prevereer, zijn ook de bovenste knoppen slecht zichtbaar, het probleem lijkt in het programma te zitten, want mijn broer, die het zelfde soort programma draait, heeft het zelfde probleem. Alleen hij heeft de taakbalk in Win7 onderin staan in het beeldscherm.

Hartelijk dank voor als u een oplossing heeft.

Met vriendelijke groet,

Richard Maijen

Reacties

magixagent schreef op 26.06.2011 om 11:25 uur

Onder het woord Magix links heeft u twee icoontjes staan 1 vierkantje, en 4vierkantjes in een.
Easy-modus inschakelen, en  Easy-modus uitschakelen,
klik hier is op en Uw vraag is beantwoord,
gr

Orichinals schreef op 26.06.2011 om 12:05 uur

@magixagent: Dit werkt ook niet juist, a, had ik dit al geprobeerd en b, het enige wat wel tijdelijk werkt, is de taakbalk naar beneden zetten en dan het totale Magix-menu een keer verkleinen en een keer vergroten, dan staat het wel goed in het beeldscherm. In elke andere vorm is er  onderaan een "gat" onder het Magix-menu. Dus zou ik elke keer deze handelingen moeten doen, als ik het programma wil gebruiken, daar bedank ik voor. Het is een trial-versie die ik overwoog te kopen, naar vorige versies, die wel goed en volledig naar mijn zin werkte. Maar deze gaat er dus weer af, dan blijf ik wel met mijn MM2008PE-versie werken. Of overweeg een ander programma. Er is meer in deze markt. Het probleem zit in zowel Win7 32-bit als in de 64-bit versie en in alle win7 versies. In de definitieve versie die gekocht is, is het probleem hetzelfde, misschien ligt het in de download versie, dat weet ik niet, maar ik ga het risico niet nemen, om de dvd te kopen en het uit te proberen. Het probleem hoeft er niet te zijn, als het programma goed geschreven zou zijn.