Magix Music Maker 16 Premium

donnydutchmen2 schreef op 06.08.2015 om 15:33 uur

ik wil graag vragen waarom producten zo slecht ge-update worden.

 

sinds ik MMM16 gekocht heb is er letterlijk nog niet 1 probleem verdwenen in de afgelopen jaren.

problemen die ik telkens weer ondervind zijn:

het vastlopen als je bvb van links naar rechts wilt lopen in het bestandsbeheer, of sporen die simpelweg corrupt raken (verstoord) waardoor het hele project geluidloos wordt tenzei je dit spoor op mute zet.

ook lijken sommige dingen niet aanwezig te zijn in MMM. bijvoorbeeld  een gedeelte van je project van sneller naar langzamer laten gaan in bpm. mocht het er wel zijn dan is het al die jaren voor mij goed verborgen gehouden.

het lijkt alsof je een sample volume enkel van 0% naar 100% kunt laten gaan of andersom, ipv bijvoorbeeld van 100% naar 25%. allemaal dingen die ik heel raar vind. terwijl dit toch een techniek is die in alle vormen van muziek gebruikt wordt.

wat ook vreemd is, is dat in Revolta accoorden vaak totaal genegeerd lijken te worden terwijl er geen bijzonderen effecten aan staan.

ook Revolta inplementeren in een nieuwere versie van MMM is simpelweg een geklungel, omdat de resolutie nouwelijks ondersteund wordt, en het venster zo klein is dat er niet mee te werken valt op grotere schermen. ongeacht of je de settings verranderd.

ik heb ooit MTV Music Generator 2 voor de ps2 gehad. en dat programma is echt een voorbeeld voor hoe hedendaagse programma's zouden moeten werken. ik adviseer jullie dan ook om dit programma eens ernstig onder de loop te nemen. geloof me, onderschat het niet.

want het enige wat dat programma miste waren synthesizers om je eigen geluiden mee te produceren.

maar als dat er wel ingezeten had, waren alle programma's voor mij overbodig geweest.

en was ik nu misschien wel een bekende dj geweest.

 

ik zeg niet dat MMM totaal niet deugd, begrijp me niet verkeerd. ik heb er echt leuke dingen mee gemaakt die redelijk professioneel klinken. maar het heeft te veel beperkingen en vastlopers.

ik heb ook latere versies gekocht. bvb de 2014 techno edition. maar effe serieus, waar is revolta??

zonder Revolta heb ik helemaal niets aan de nieuwere versies. dus was dat voor mij weggegooid geld en ben dus terug gegaan naar MMM16 Premium.

 

 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 06.08.2015 om 16:00 uur

Hallo Donny,

Uw vraag gelezen. Echter u praat over MMM16 premium uit 2010. Na MMM16 zijn de volgende versies uitgekomen MMM17; MMM18; MMM2014 en MMM2015. In september zal MMM2016 verschijnen. Een Magix product wordt, volgens mij, maar 2 jaar ondersteund met updates. Daarna niet meer. Ik zie dat u zich vandaag op het Magix.info heeft aangemeld. Als u een legale versie heeft, maar nu pas geinstalleerd heeft, dan kan u via hulp uw programma actualiseren (updaten).

Op de vraag: "ik wil graag vragen waarom producten zo slecht ge-update worden",  is het antwoord: "een Magix product wordt, volgens mij, maar 2 jaar ondersteund met updates.

Mijn advies is dan ook, ga naar: http://www.magix.com/nl/sem/music-maker/ of wacht tot in september. Meestal worden er leuke aanbiedingen gedaan.

Succes,

Rob

PS. Als u vindt dat er niet genoeg ge-updatet wordt van oudere versie, mail dit dan aan Magix Support. Dit is een forum voor en door gebruikers.