Reacties

Bol schreef op 23.01.2023 om 12:55 uur

@tilgroovy

Hallo Til,

In een eerdere topic heb ik u als moderator aanbevolen om uw MMM versie te verwijderen en de laatste MMM versie 31.0.3.26 te installeren. U raakt hier door niets kwijt. Zie nog eens: Magix Music Maker 64bits loopt vast.

Maar wat u zou kunnen proberen is om via Bestand / instellingen/ programma-instelling MMM terug te zetten op de standaardwaarden.

Het kan ook zijn dat u de verkeerde stuurprogramma hebt geactiveerd. Ga naar de programma-instellingen en activeer ASIO-stuurprogramma

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.01.2023 om 13:03 uur

@tilgroovy

Hallo Til,

Kijk ook eens of u Microfoon ook toegang hebt tot de Apps. Ga naar: Alle instellingen (windows) / Privacy / Microfoon

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tilgroovy schreef op 23.01.2023 om 15:07 uur

Dat staat goed , ook via standaard waarden gereset en doet het niet ,raar dus geen opname mogelijk

mi-bo schreef op 23.01.2023 om 15:15 uur

@tilgroovy

Misschien dat ik op het verkeerde spoor zit Til.

U schrijft over MMM Prem2021, beantwoorder schrijft over versie 31.0.3.26 (MMM2023)als U dit activeer gaat U werken in de free versie, vermoedelijk is dat het probleem

Gr

Michael

tilgroovy schreef op 23.01.2023 om 15:54 uur

Free versie hoe bedoel je, ik heb wave geprobeerd Surround Magix en de Wasapi geen doet het

 

Bol schreef op 23.01.2023 om 16:05 uur

@tilgroovy

Hallo Til,

Als moderator heb ik u zeker niet op het verkeerde been gezet. Wanneer u uw MMM64 opnieuw installeert, dan wordt altijd eerst de laatste MMM64 freeware versie geïnstalleerd. In uw geval zal dit nu zijn: versie 31.0.3.26. Wanneer u deze registreert en activeert met uw Magix Account, dan worden alle door uw geactiveerde MMM versie geactiveerd. Zie afbeelding.

Bij mij zijn deze versies MMM 2021 | 2022 | 2023 geactiveerd.

Vergeet na het installeren niet de downloads te installeren, zodat u de volledige MMM64 versie heeft.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.01.2023, 16:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.01.2023 om 16:20 uur

@tilgroovy

Hallo Til,

.....Dat staat goed , ook via standaard waarden gereset en doet het niet ,raar dus geen opname mogelijk....

Bedankt voor u terugkoppeling. Zie eens het filmpje.

Misschien moet nog de audioweergaven nog instellen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.01.2023 om 00:33 uur

@tilgroovy

Hallo Til,

Zoals ik u al in een persoonlijk bericht heb geschreven, heb ik MMM64 versie 29.0.6.35 naast MMM64 versie 31.0.3.26 kunnen installeren en opstarten.

Nadat ik MMM64 versie 29.0.6.35 nog een keertje opstarten, kreeg ik de volgende melding. Zie afbeelding

U heb te kennen gegeven, dat u verder wilt blijven werken met MMM64 versie 29.0.6.35. Ik adviseer u om deze dan niet te upgraden naar MMM64 versie 31.0.1.13, want dan kunt u alsnog in de problemen komen.

Mocht u nog andere vragen hebben laat het mij dan weten. Heel veel succes met het maken van uw muziekstukjes.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-