Magix K0065

Yvan-Vandaele schreef op 24.11.2021 om 20:58 uur

Betreft  mijn aankoop: invoice    No AR7644728
Artikel : 4017218783614        Magic Red uw video’s            internal No 8542

Enkele jaren geleden kocht ik, om mijn VHS cassettes over te zetten de “Magix Red uw Video’” met als hardware K0065. Toen werkte ik nog met Windows 7. Omwille van mijn overschakeling naar Windows 10 blijkt dit toestel niet meer te werken. Het bleek dat ik niet in het bezit was van de driver voor Windows 10. IK heb dus een nieuw converter gekocht om mijn VHS cassettes over te zetten naar digitaal die ik vandaag mocht ontvangen.

Tot mijn grote verbazing is de hardware terug een K0065 waarvan de driver identiek is als de driver van mijn eerste aankoop voor Windows 7. Deze driver werkt helemaal niet met Windows 10, ondanks er op de verpakking staat: “Windows 8/10 compatibel”.

Ik heb een tweede toestel gekocht die ik al in mijn bezit was, en waar ik niets mee kan doen. Ik voel me bedrogen en heb  € 49,98 betaald voor niets. Hoe is het mogelijk dat jullie zo iets verkopen waarvan de driver niet werkt.

Yvan vandaele

yvan.vandaele@telenet.be

Reacties

mi-bo schreef op 24.11.2021 om 22:02 uur

@Yvan-Vandaele

Beste Yvan,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als ik het goed heb gelezen heeft U MAGIX Red Uw Video(RUV)2022 gekocht, totaal pakket.

Doe de dvd in de dvd drive, en installeren zoals hrt hieronder als link is omschreven,

https://www.magix.info/nl/tutorials/ruv-2022-versie-7-0-1-12--1275696/

het klopt dat bij het nieuwe pakket ook een usb-omzetter zit met als nr K0065, maar de drivers voor de usb-omzetter staan op de dvd

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (first Dutch Forum Moderator sinds 2008)

 

Yvan-Vandaele schreef op 25.11.2021 om 12:06 uur

Bedankt voor uw antwoord. Maar het probleem blijft bestaat. U zegt dat de drivers op de DVD staan, maar die drivers werken niet, in ieder geval niet voor windows 10. Ik hoop dat je me de juiste driver kunt opsturen. Ik heb reeds op de forum gezocht en schijnbaar ben ik niet de enige met dit probleem.

mi-bo schreef op 25.11.2021 om 12:15 uur

@Yvan-Vandaele

Beste Yvan.

Geschreven advies gaat over RUV2022.

Heeft U een andere versie van RUV,

Hier staan de drivers

https://www.magix.info/nl/support/artikel/de-video-omzetter-wordt-niet-herkend--162/.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 25.11.2021 om 12:28 uur

@Yvan-Vandaele

Hallo Yvan,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....Ik hoop dat je me de juiste driver kunt opsturen......

Wij als moderators en / of forumleden kunnen u niet de juiste driver voor uw Red uw Video sturen, omdat op dit forum forumleden elkaar proberen te helpen. Mocht u via het bovenstaande antwoord er nog niet uitkomen, stuur dan eens een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 25.11.2021, 12:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.11.2021 om 13:39 uur

@Yvan-Vandaele

 

Beste Yvan.

De drivers die op de dvd staan van RUV 2022, zijn voor Windows 10 & 11, als U alles installeer zoals aangegeven zal het zonder problemen werken. (Dit advies zal infoservice@magix.net u ook geven)

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (first Dutch Forum Moderator sinds 2008)

Bol schreef op 25.11.2021 om 14:18 uur

@Yvan-Vandaele

Hallo Yvan,

Het ook kan zijn, dat uw USB video omzetter defect is, daarom mijn advies, Maar het is aan u. Nogmaals, dit forum is alleen voor Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Met vriendelijke groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-