Reacties

Bol schreef op 25.05.2022 om 20:03 uur

@HND

Hallo Han,

Zelf doe ik dit met kopiëren en plakken. Ga naar Mijn Account / Mijn Producten en kopieer het Serienummer. Start dan Video Deluxe op en plak het gekopieerde serienummer in het bovenste vak.

Zie: https://www.magix.info/nl/forum/waar-kan-ik-mijn-serienummer-vinden--1285159/

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. VDL MX hebt nog een P2-serienummer

Laatst gewijzigd door Bol op 25.05.2022, 20:26, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

HND schreef op 25.05.2022 om 22:13 uur

Hai Rob, dat heb ik ook gedaan, maar hij vraagt om de nummers zonder streepje ertussen en die worden er automatisch tussen gezet en ik kan ze niet weghalen. Groeten, Han

Bol schreef op 25.05.2022 om 23:32 uur

@HND

Hallo Han,

Zojuist heb ik voor u VDL MX even op mijn PC geïnstalleerd. Heb geen enkel probleem ondervonden. Ik kon het probleemloos Online activeren.

Wat er bij misgaat, dat kan ik hiervandaan niet zien / vertellen.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.05.2022 om 23:37 uur

@HND

Hallo Han,

Hier een aanvulling. Installeer VDL MX is met het downloadinstallatiebestand.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.05.2022 om 23:56 uur

@HND

Beste Han.

Heeft U in verleden MAGIX Video deLuxe MX wel bij MAGIX gekocht gezien U het over een programmacode schrijft, was dit geen studente uitgave.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 26.05.2022 om 00:35 uur

@HND

Hallo Han,

Ik ben ervan uitgegaan, dat u VDL MX als een pakket via Magix of een winkel in 2011 hebt aangekocht. Wat u nog eens kan doen is om op uw thuiscomputer Video Deluxe MX op te starten en dan via Hulp / Over Magix Video deluxe.... (sneltoetsen Alt+Shift+F1) te bekijken wat daar precies staat als serienummer.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.05.2022, 00:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

HND schreef op 26.05.2022 om 09:31 uur

Hai, Het is mij gelukt, ik heb mijn serienummer gecheckt zoals hierboven beschreven. Blijkt dat ik bij het serienummer dat ik op papier had staan twee cijfer heb omgedraaid. Alles tof en iedereen hartelijk bedankt voor jullie hulp. Groeten, Han

Bol schreef op 26.05.2022 om 09:50 uur

@HND

Hallo Han,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, dat u uw probleem is opgelost.

Fijn weekend en een fijne vakantie,

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-