Magix info mail koppelen aan outlook

cindy_chasey schreef op 04.12.2013 om 21:04 uur

Het lukt me niet om mijn info@bedrijfsnaam.nl te koppelen aan mijn outlook. Ik heb alles gedaan hoe magix het aangeeft maar ik krijg constant server fouten. Of ik kan wel verzenden en ontvangen behalve automatische mails want dan krijgt de verzender:


This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its
recipients after more than 24 hours on the queue on webapp.bedrukt.nl.

The message identifier is:     1VhgpR-0000T1-KX
The date of the message is:    Sat, 16 Nov 2013 15:26:29 +0100 (CET)
The subject of the message is: Welkom , belangrijke inloggegevens

The address to which the message has not yet been delivered is:

  info@-----.nl
    Delay reason: SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<info@.nl>:
    host mx.app.magix-online.com [193.254.184.234]:
    450 4.7.1 Client host rejected: cannot find your hostname, [89.200.200.144]

 

HELP wat moet ik doen?

Groetjes Cindy
 

Reacties

mi-bo schreef op 06.12.2013 om 12:14 uur

Gaat het over Websitemaker of Webdesigner

gr

cindy_chasey schreef op 06.12.2013 om 12:21 uur

het gaat over websitemaker.

 

groetjes

mi-bo schreef op 06.12.2013 om 12:33 uur

Ga naar achtergrond, klik dan info@naam.nl aan dan gaat er een link open, klik op verlinken geef de volledige URL aan email-link activeren, en dan alles publiceren en dan is Uw vraag beantwoord. succes met het mooie MAGIX product.

cindy_chasey schreef op 06.12.2013 om 13:29 uur

Hallo,

ik bedoel eigenlijk dat ik mijn webmail wil kunnen openen met outlook, maar dat lukt dus niet. Of het lijkt dat het lukt maar dan krijg ik geen mails binnen, en daar  ga ik dan achteraan en dan zeggen ze dat zij wel mail versturen maar dat error bericht terug krijgen.

 

Groetjes

Voormalige gebruiker schreef op 10.12.2013 om 09:14 uur

Hallo Cindy,

In outlook moet je voor uitgaande en inkomende als volgt invullen. Ga in outlook naar Extra / Accountinstellingen / nieuw of wijzigen.

server voor inkomende e-mail: pop.vul hier de naam van Magix in.  bv: pop.magix.nl

server voor uitgaande e-mail: smtp.vul hier in je eigen provider.   bv: smtp.kpnmail.nl

succes

Rob

cindy_chasey schreef op 10.12.2013 om 18:33 uur

Hallo Rob,

bedankt voor je reactie, maar ook dit heb ik al gedaan. Ik weet niet wat er nou fout gaat.

Kunt u misschien alles uitleggen in een stappenplan? Wel apart dat de uitleg van magix niet klopt dan.

Groeten,

Cindy 

Voormalige gebruiker schreef op 10.12.2013 om 23:20 uur

Hallo Cindy,

Ik kan je geen goed antwoord geven omdat ik de email adressen niet kent. Je zou deze via een persoonlijk bericht kunnen versturen.

groet.

Rob

 

cerest schreef op 08.02.2014 om 13:41 uur

Bij mij precies hetzelfde. Ik wil ook mijn nieuwe info@ ... emailadres van Magix koppelen aan mijn outlook programma. Ik heb de instructies precies opgevolgd. De opgegeven pop en smtp gegevens ingevuld. Nu kan ik wel email ontvangen maar niet versturen via dat email adres.

zij hebben mij doorgegeven dat ik bij :

POP3-server: pop.app.magix-online.com
SMTP-server: smtp.app.magix-online.com

in moet vullen. Toch werkt het niet. Ook als ik bij de server van uitgaande email mijn huidige provider gegevens invul zoals bij mijn andere email adressen wil het niet lukken.

Het zou fijn zijn als iemand me kan helpen

Groeten, Constance
 

mi-bo schreef op 12.02.2014 om 10:43 uur

Ter aanvulling op de goede antwoorden, wat ik heb gedaan, ik heb een info: gemaakt met tekst.

dan heb ik dit geactiveerd, van af naam+ @ outlook.com ik ben naar linken gegaan rechts,

dan link geopend, externe link. dan naar email hier aangegeven dat het naar naam@outlook.com moet gaan, mijn eigen email adres en komt direct binnen, en vandaar uit kunt U met Uw email adres de belangstellende beantwoorden

succes.