magix hub storing?

Therecia-Venema schreef op 27.12.2024 om 15:05 uur

Ik heb gisteren en vandaag geprobeerd om videoclips te downloaden van de magix hub stockinhoud. Het eerste filmpje dat ik selecteer gaat goed. Dan wil ik nog eentje bekijken en dan blijft het maar bij laden maar er wordt niets getoond. dit was voorheen niet zo. Kan er een storing zijn en hoe meldt ik dat dan?

Reacties

Bol schreef op 27.12.2024 om 19:30 uur

@Therecia-Venema

Hallo Therecia,

Om uw probleem op te lossen zie: https://www.magix.info/nl/forum/ai-tekst-naar-spraak--1341189/#ca1948821

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Therecia-Venema schreef op 31.12.2024 om 17:15 uur

hallo, ik heb die Ebview map verwijderd maar het probleem is niet opgelost. Ik kan 1 videoclip selecteren en bekijken. wanneer ik dan een andere wil bekijken dan opent die niet. de streepjes ( soort van zandloper) blijven maar op en neer gaan alsof het aan het zoeken is.

Bol schreef op 31.12.2024 om 18:16 uur

@Therecia-Venema

Hallo Therecia,

Hebt u de wel de juiste map verwijderd? U schrijft dat u de Ebview map hebt verwijderd en niet de EBWebView map.

Fijne Jaarwisseling,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Therecia-Venema schreef op 31.12.2024 om 18:43 uur

Ja ik heb de juiste map verwijderd. Heb de naam verkeerd aan je geschreven.

Therecia-Venema schreef op 31.12.2024 om 18:48 uur

Voorheen had ik nooit problemen, kon zo 20 clips achter elkaar downloaden. Nu kan ik er een bekijken en dan wil het niet meer. En ik heb genoeg krediet.

Bol schreef op 18.01.2025 om 15:35 uur

@Therecia-Venema

Hallo Terecia,

Ik zie, dat ik u nog geen antwoord op laatste vraag heb gegeven. Volgens mij kunt u maar één clip per keer downloaden vanaf de server en op de tijdlijn plaatsen. Uw gedownloade clips worden in de Magix Hub map opgeslagen. Als u klikt op het mapje rechtsboven, dan komt u in de Magix Hub map.

Als iets anders bedoelt, dan is mijn advies op contacten te leggen met Magix Support door een mailtje te sturen naar: infosevice@magix.net

Ik zie dat er problemen zijn, maar of dit ook uw probleem inhoud kan ik niet zeggen.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Therecia-Venema schreef op 18.01.2025 om 15:45 uur

Hallo, dank je wel dat je er nog even aan denkt. Ik weet dat ik maar een per keer kan downloaden. Maar wanneer ik zoek naar iets en ik klik een clip aan dan kon ik, voorheen daarna ook wel weer een andere clip bekijken, maar dat lukt niet meer. Hij blijft maar laden en laat niks zien. Ik heb Magix support gemaild maar dat is al twee weken geleden. En enkel een mail ontvangen dat het 5 werkdagen kan duren voor ze reageren. Niets meer gehoord. Heel vervelend. Ik zou toch verwachten dat wanneer je Pro X 365 hebt je wel een beetje sneller support zou mogen verwachten.

Bol schreef op 18.01.2025 om 15:52 uur

@Therecia-Venema

Hallo Therecia,

.....Maar wanneer ik zoek naar iets en ik klik een clip aan dan kon ik, voorheen daarna ook wel weer een andere clip bekijken, maar dat lukt niet meer. Hij blijft maar laden en laat niks zien.....

Dit probleem had ik ook, maar voor zover ik het nu kan beoordelen is dit probleem opgelost. Probeer u het ook eens en laat het mij weten of het niet meer blijft hangen.

Groet,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Therecia-Venema schreef op 18.01.2025 om 17:30 uur

Okay, ik ga morgen even weer achter de pc zitten en laat het je weten. Ik hoop dat het inderdaad is opgelost. Heb je ook een update moeten doen?

Bol schreef op 18.01.2025 om 17:51 uur

@Therecia-Venema

Hallo Therecia,

Nog even dit.

Als u na 5 werkdagen (nog) geen antwoord van Magix Support terug hebt ontvangen, reply dan het mailtje met de vraag wanneer u een antwoord krijgt op uw vraag.

Groet,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-