magix foto Storydeluxe 2021

hans45 schreef op 26.09.2022 om 15:09 uur

Geacht forum

Graag U inbreng in mijn probleem. Ik heb zojuist mijn gemaakte fotoalbum gebrand van Photostory Deluxe 2021

Na het branden kwamen de gemaakte beelden niet overeen met de gemaakte foto,s . Een gedeelte van de foto,s kwam niet in beeld. Hoofden , bergen en gebouwen waren onthoofd of miste de daken en bergtoppen, MAW geen volledig beeld.

Kan dit liggen aan het beeldformaat van mijn TV of zijn het de instellingen van het programma Magix Photestory deluxe 2021

Graag Uw inbreng of tips. H.G.Hans Aalders

Systeem Windows 10

Main Board : Prime 2590 P

Processor: 11 th-Gen Intel (R) Core

(Tm) i7-11700K @

360 GHZ-16 core

Memorie 1600 GB-2x 8.00 GB

Reacties

Bol schreef op 26.09.2022 om 18:12 uur

@hans45

Hallo Hans,

Of het aan uw TV ligt, dat kunt u zelf uitproberen. U hebt uw MHP project op een DVD gebrand. Als u deze DVD afspeelt met VLC media player op uw PC, geven deze beelden nu geen volledig beeld? Als u nu wel volledige beelden ziet, dan zal het waarschijnlijk aan de instellingen van uw DVD speler en / of TV kunnen liggen. Raadpleeg hiervoor dan de handleiding van uw apparaten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-