Magix Film op DVD7

CH-Molders schreef op 22.12.2022 om 16:41 uur

Ik heb al jaren Film op DVD7 op cd. Het serienummer is: (verwijderd door moderator) altijd mijn video's over kunnen zetten naar mijn pc. Ik werkte met Windows7. Nu heb ik Windows 10 op mijn pc en de EasyCap wordt niet herkend, ik kan geen driver vinden en de driver op de cd werkt niet. Ik kan helaas het programma niet gebruiken want ik heb de EasyCap nodig. Waar vind ik een bruikbare usb driver voor dit apparaat? Graag advies.

Reacties

Bol schreef op 22.12.2022 om 23:10 uur

Hallo @CH-Molders.

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Allereerst deze opmerking. Zet nooit persoonlijke gegevens, zoals serienummer, emailadres, etc... op een openbaar forum. Kwaadwillige kunnen hier misbruik van maken. 

Ik heb al jaren Film op DVD7 op cd. Waar vind ik een bruikbare usb driver voor dit apparaat?

Film op DVD 7 uit 2007 is niet compatibel met Windows 10 en wordt door Magix Duitsland niet meer ondersteunt. De EasyCap USB-omzetter is geen Magix product, zodat ik hier niet in kan adviseren. Maar zie eens: MAGIX RED UW VIDEO'S!

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-