magix doet het niet

goliathangelus schreef op 14.07.2015 om 18:06 uur

Heel even had het programma Magix uit inmiddels 2011 (kocht het toen nieuw in de winkel maar die bestaat niet meer) gedraaid(een week) en toen stond het op een dag stil.

Ik had ook een klacht ingediend bij Magix maar men wil me alleen helpen tegen 10 euro betaling.!!

Niet erg netjes dus!!!.

Toen had ik uit fustratie alles alles van de computer afgehaald.

Nu inmiddels verhuist en opnieuw geinstalleerd in mijn nieuwe computer windows 7.

Het werkt nog steeds niet!!

Dag 40 Euro !!

Reacties

RiViS schreef op 14.07.2015 om 22:42 uur

Heb je het na de installatie bij Magix geregistreerd en daarna geactualiseerd (via Hulp/..  ?

groet,

Rijk

goliathangelus schreef op 15.07.2015 om 11:19 uur

Hallo Rijk,

Voor mij een hele bekende naam .

Mijn vader heet ook zo!

Ja zeker ik sta geregistreerd.

Actualisatie is niet gebeurd.

Voor die hulp moest ik betalen.

Ik had gisteren ook het probleem via facebook voor gelegd.

Hun antwoord was ouderen kunnen niet meer werken,,koop een nieuwe!!

Toen ik vertelde hoe waardeloos hun service was en dat ik beslist geen product meer van magix wilde hebben, kreeg ik een try out link en die van magix website.

Bedankt voor uw reactie!!

Voormalige gebruiker schreef op 15.07.2015 om 16:23 uur

Hallo,

De actualisatie, die Rijk bedoeld is gratis.

1. start Musicmaker op.

2. Ga naar: Hulp / programma actualiseren / functie uitbreiden

3. Online actualiseren.

Succes,

Rob

PS.

U schrijft niet om welk versie Musicmaker het gaat en u vermeld ook niet met welke Windows versie u werkt.

Zo te zien hecht u nog al veel waarde aan Facebook. Ik zou zeggen wat u op facebook leest moet u met een korreltje zout nemen. Dit zijn meestal mensen die gefrustreerd zijn.

U kunt het beste op dit forum u vraag stellen of e.a. voorleggen via een mail aan Magix Support Telefonisch kost het altijd geld.

goliathangelus schreef op 16.07.2015 om 13:41 uur

Bedankt  Robvroe1 !!

Nee hoor ik hecht niets aan reacties of antwoorden van mensen maar als je een wereldbedrijf hebt en dus een facebook pagine waar voor je hulp bied moet je die ook geven en niet alleen er reclame voor maken

Coolblue doet het bv heel anders,,geweldige service en een eigen facebook pagina waar je als consument wat aan hebt!

Wat ik op Facebook hoorde of zag als antwoord kwam van Magix zelf op hun eigen pagina.

Ze verzwegen ik alle talen over hulp en gratis.

Typisch een voorbeeld van een bedrijf die niet aan zijn klanten denkt..

Echt slechte service voor product van bijna 50 euro maar dan nog,,prijs van een product mag geen grens zijn.

Even voor de duidelijkheid,,ik kocht  het programma in 2011 alweer,,het was de 2012 versie.

Dus maar 3 jaar oud.

Oud voor een programma,,misschien wel tegenwoordig maar ik heb programmas in mijn computer zitten (WINDOWS 7)die ouder zijn en prima werken.

Nogmaals dank u voor de tips Heer Rob !!

 

Voormalige gebruiker schreef op 16.07.2015 om 14:09 uur

Hallo Goliat,

Is uw probleem verholpen? U geeft wel aan dat MMM in Windows 7 versie draait, maar u schrijft niet om welke versie Music Maker het gaat. U kunt dit al zien bij het opstarten of via Hulp / over MAGIX Music Maker.

Groet,

Rob

PS. Ik kan mijn uw ergenis, wat betreft het facebook verhaal, begrijpen. 

goliathangelus schreef op 16.07.2015 om 14:53 uur

Hallo Rob !!

Moet jij niet lekker in de tuin gaan zitten? :)

Toch bedankt dat je me wil helpen !! 

Volgens mij had ik al verteld in mijn vorige mail dat het om de 2012 versie ging

Nog maals bedankt voor je hulp.

Ik zal de updates na mijn vakantie instaleren dat heb ik meer tijd en geduld.

Ik zal je dan ook laten weten of het werkt of niet.

Fijne (werk)dag,week ,vakantie verder

Groeten Robert

Voormalige gebruiker schreef op 16.07.2015 om 14:58 uur

Hallo Rob !!

Moet jij niet lekker in de tuin gaan zitten? :)

Toch bedankt dat je me wil helpen !! 

Volgens mij had ik al verteld in mijn vorige mail dat het om de 2012 versie ging

Nog maals bedankt voor je hulp.

Ik zal de updates na mijn vakantie instaleren dat heb ik meer tijd en geduld.

Ik zal je dan ook laten weten of het werkt of niet.

Fijne (werk)dag,week ,vakantie verder

Groeten Robert

Robert,

Ik heb uw vraag niet goed gelezen, u hebt inderdaad aangegeven dat het gaat om de versie MMM 2012 en Windows 7. Echter is het wel zo, dat Magix na aankoop een jaar gratis e-mail support geeft, dit kunt u nalezen in handleiding.pdf op pag. 4. 

Uw programma is reeds 4 jaar oud. Na MMM 2012 zijn de volgende versies uitgekomen NL. MMM 2013, MMM 2014 en MMM 2015. in september a.s. zal waarschijnlijk MMM 2016 uitkomen. Volgens mij, wordt één versie maar 2 jaar ondersteund.

Ik wens u een fijne vakantie......maar om in de tuin te gaan zitten, moet je die wel hebben. Is het balkon ook goed? Ik ben met pensioen. Daardoor heb ik héél veel vrijetijd, om andere mensen te helpen...en dat doe ik met veel plezier.

Groet,

Rob