Magix 8.0 brandt niet

trico schreef op 27.09.2009 om 17:46 uur

Hallo allemaal,

Al ruim een week probeer ik via allerlei mogelijkheden Magix 8.0 te laten branden. De show wordt steeds voortijdig tijdens het encoderen afgebroken met de mededeling dat de geheugentoewijzing mislukt is. Er zou geen geheugen beschikbaar zijn of een interne fout.

Ik heb een nieuwe HP laptop met 3 GB geheugen en taakbeheer geeft aan dat er maar 2.02 GB geheugen gebruikt wordt (67%)

Ik heb de show al in twee gedeeltes geknipt en probeer op die manier de show te branden (weliswaar in één project). Lukt niet.

De foto's duren 6 seconden of langer en ik heb enkele filmpjes (MPEG4) waarvoor ik een activeringscode bij Magix gekocht heb.

Ik heb Magix een systeemcheck gestuurd, maar nog geen antwoord.

Veelal breekt het programma het encoderen af op 5 minuten voor het einde (na een uur gedecodeerd te hebben).

Weten jullie misschien raad? Ik heb met alle programma's van Foto's op CD en DVD 5-6-7 gewerkt, maar dit is nieuw voor mij en erg frustrerend.

Bedankt, Trico

Reacties

mi-bo schreef op 27.09.2009 om 18:25 uur
Beste, u heeft het product fot\8 geregistreerd met het nummer dat achter op de envelop staat.
dan is het zo met alle overgangen, die normaal op 6\7 seconden staan is dit te kort, maak hier 9\10 seconden van, als volgt gazet het project op de tijdlijn, ga naar storyboard modus, mak van d eerste foto de tijd 10 seconden, daarna toepassen op alle foto's dan staan deze gelijk, en als daarna gaat branden, zal er geen probleem meer zijn,heeft u Nero op uw PC staan ga dan naar Magix.net\support\download\tools\op tie wil niet branden, hier kunt u een patch downloaden die er voor zorgt dat Nero en Magix, elkaar niet meer hinderen, succes, mi-bo
trico schreef op 30.09.2009 om 08:57 uur
Dank voor je reactie mi-bi, maar ook het verlengen van de overgangen op 9/10 seconden is helaas geen optie. Het programma blijft dezelfde fout geven.

Ik ben nu van plan (ondanks de megaklus die van voren af aan begint) een aantal kleine shows te maken. Is het mogelijk die op één dvd te branden zonder dat ik steeds terugkeer naar het menu, m.a.w. dat de DVD de (stel) 3 shows aaneen afspeelt?

Trico