Reacties

mi-bo schreef op 26.09.2012 om 11:34 uur

beste,

Even in het archief gekeken, deze versie  is per taal uitgeven.

dus het is helaas niet mogelijk om het in een andere taal te installeren, Mx en 2013 versie wel

succes.

Voormalige gebruiker schreef op 26.09.2012 om 14:27 uur

Beste Hindrik,

Alle Magix programma worden in een taal uitgebracht. Ik ben het niet eens met  Mi-Bo, dat Magix VDL MX wel in een andere taal gezet kan worden van VDL 2013 weet ik het niet. Maar ik denk dat dit ook hier niet het geval is! Bij het aanschaffen moet je gelijk de juiste taal kiezen. Achteraf is het niet mogelijk deze te wijzigen.    U schrijft dat u VDL 16 gedownload heeft. U zou dan een legale Nederlandse Versie VDL 16 moeten downloaden met een licentiecode. U zou ook kunnen overwegen om VDL MX of VDL 2013 aan te schaffen. Volgens wordt door MAGIX geen VDL 16 meer geleverd. Voor de gene die hem bezitten worden de oudere versie wel ondersteund.

Succes,

Rob 

RiViS schreef op 26.09.2012 om 16:23 uur

Toch is er iets merkwaardigs. Als je in 2013 onder Hulp zoekt naar Taal, dan krijg je onder andere dit te zien (zie schermpje), dit suggereert dat de taal instelbaar is. Het is me alleen niet gelukt om te vinden waar dit in het programma moet. Uit het schermpje zou je kunnen afleiden dat dit onder Bestand/Instellingen zou moeten , maar daar staat het niet...

Iemand een idee?

groet,

Rijk

lucky_me schreef op 30.09.2012 om 05:53 uur

Toch is er iets merkwaardigs. Als je in 2013 onder Hulp zoekt naar Taal, dan krijg je onder andere dit te zien (zie schermpje), dit suggereert dat de taal instelbaar is. Het is me alleen niet gelukt om te vinden waar dit in het programma moet. Uit het schermpje zou je kunnen afleiden dat dit onder Bestand/Instellingen zou moeten , maar daar staat het niet...

Iemand een idee?

groet,

Rijk

Dag Rijk

Dit betekend volgens mij dat er nu een mogelijkheid bestaat om meerdere talen te installeren. (die moeten dat waarschijnlijk worden bijgekocht?) En wanneer er meerdere talen geïnstalleerd zijn zal de menu uitgebreid worden met een taalkeuze denk ik.

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 04.10.2012 om 21:50 uur

Hallo Rijk,

Ik heb je vraag voorgelegd aan Magix. Zie het onderstaande uit mijn mail verkeer met Magix.

Vraag aan Magix:

Kunt u mij een antwoord geven op de volgene vraag.
In Magix VDL 2013 trail staat dat je over kan switchen naar een ander taal. Dus
van bv. Nederlands naar Duits. Ik kan deze optie niet vinden. Moet ik bij aanschaf
gelijk de taal kiezen die wil gaan gebruiken? Is het mogelijk om naderhand met het
aangeschafte pakket van taal te wijzigen.

Antwoord van Magix:

Geachte aanvrager,

Bedankt voor uw reactie.

Dit moet bij begin fase worden ingesteld, bij de installatie.
--
Met vriendelijke groeten
Leandro Klooker

Magix Entertainment|Customer Support
Ambachtsweg 59
1271 AL Huizen

Tel : 035-5286202 (bereikbaar van 10.00 u tot 17.30 u.)
Fax : 035-5286201

www.magix.com

Hiermee is het dit probleem volgens mij opgelost.

Met vriendelijk groet,

Rob

RiViS schreef op 04.10.2012 om 23:07 uur

Dank, Rob, inmiddels ben ik ook wat wijzer: ik heb nu een dvd waar VdL in meerdere talen op staat. Na installatie kun je van taal wisselen, zoals in Hulp staat, dus via Bestand/ Instellingen/ Taal, zie screenshot.

Als je de andere taal hebt aangevinkt start het programma opnieuw op in die taal. Bij die talen staat overigens geen Duits, voor de thuismarkt is kennelijk een aparte dvd...

Bij de download versies heb je kennelijk alleen de taalkeuze bij het begin van de installatie.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 04.10.2012 om 23:45 uur

Dank, Rob, inmiddels ben ik ook wat wijzer: ik heb nu een dvd waar VdL in meerdere talen op staat. Na installatie kun je van taal wisselen, zoals in Hulp staat, dus via Bestand/ Instellingen/ Taal, zie screenshot.

Als je de andere taal hebt aangevinkt start het programma opnieuw op in die taal. Bij die talen staat overigens geen Duits, voor de thuismarkt is kennelijk een aparte dvd...

Bij de download versies heb je kennelijk alleen de taalkeuze bij het begin van de installatie.

groet,

Rijk

Hallo Rijk,

Dus het is wel degelijk mogelijk, om na de installatie van VDL 2013, te swichen naar een andere taal zonder VDL 2013 opnieuw te installeren. Jammer dat Magix Nederland dit niet aan mij heeft gemaild.

groet,

Rob

RiViS schreef op 05.10.2012 om 11:58 uur

Ja Rob, het Magix antwoord was aan de korte kant, ik denk dat de medewerker zijn antwoord baseerde op jouw mededeling (in de vraagstelling) dat het om de trial versie ging en dat is per definitie een download versie en blijkbaar werkt het daar niet. Ik weet trouwens niet of álle dvd's die mogelijkheid hebben van taalkeuze (ik zou denken van wel maar heb daar geen inzicht in)

groet,

Rijk

mi-bo schreef op 05.10.2012 om 12:27 uur

Beste,
alleen de laatste 2 versies zijn multifunctioneel met  5 talen er op.
De Duitse versie taal van MAGIX komt meestal eerder uit, van daar niet op de zelfde dvd.
Het is ook maar in 1 taal te installeren net zoals Leandro omschrijft.
Maar eerste vraag stelling ging over vdl 16, daar is antwoord opgegeven,
gr mi-bo

Voormalige gebruiker schreef op 05.10.2012 om 12:28 uur

Ja Rob, het Magix antwoord was aan de korte kant, ik denk dat de medewerker zijn antwoord baseerde op jouw mededeling (in de vraagstelling) dat het om de trial versie ging en dat is per definitie een download versie en blijkbaar werkt het daar niet. Ik weet trouwens niet of álle dvd's die mogelijkheid hebben van taalkeuze (ik zou denken van wel maar heb daar geen inzicht in)

groet,

Rijk

Bedankt voor je antwoord. Prettig te converseren met je. gr. Rob

Voormalige gebruiker schreef op 05.10.2012 om 12:31 uur

Beste,
alleen de laatste 2 versies zijn multifunctioneel met  5 talen er op.
De Duitse versie taal van MAGIX komt meestal eerder uit, van daar niet op de zelfde dvd.
Het is ook maar in 1 taal te installeren net zoals Leandro omschrijft.
Maar eerste vraag stelling ging over vdl 16, daar is antwoord opgegeven,
gr mi-bo

Hallo Mi-Bo,

Je heb gelijk het probleem  VDL16 was beantwoord. Alleen RiVis had nog een vraag gesteld t.a.z. van VDL 2013. Wij zijn daar op verder op ingegaan.

Gr. Rob