Reacties

BeRo schreef op 20.10.2011 om 21:14 uur

De bestandsformaten die je hebt ingediend, zijn ongeldig. De foutmelding is dus correct.

De volgende bestandsformaten kunnen gebruikt worden om te uploaden:
. avi,. wmv,. asf,. mov,. mpeg,. mp3,. png,. gif,. xls,. rtf,. pdf,. ppt,. doc,. odt. txt

Sorry voor mijn slechte Nederlands, mijn moedertaal is het Duits.
De tekst werd vertaald door mijn PC.

Laatst gewijzigd door BeRo op 20.10.2011, 21:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

bnjmnglrx schreef op 21.10.2011 om 15:54 uur

Danke!

bnjmnglrx schreef op 25.10.2011 om 09:38 uur

Ook .png en .odt werken niet, als ik foto's oplaad die ik naar die extensies veranderde krijg ik nog steeds de foutmelding.

Foto's die ik nam met een andere camera kan ik wel probleemloos, zonder omzetting, inladen.

 

???

BeRo schreef op 25.10.2011 om 12:09 uur

[...] Ook .png en .odt werken niet, als ik foto's oplaad die ik naar die extensies veranderde krijg ik nog steeds de foutmelding. [...]

Het is niet genoeg om de bestandsextensies te veranderen.
Het bestandsformaat moet volledig worden aangepast.
Dit gaat het beste met een converter software.

Foto's die ik nam met een andere camera kan ik wel probleemloos, zonder omzetting, inladen.

Dit is het bewijs voor de hierboven genoemde.

Ik duw mijn vingers gekruist dat het werkt.

Vele groeten aan Nederland.

Sorry voor mijn slechte Nederlands.
De tekst werd vertaald door een computer.

Laatst gewijzigd door BeRo op 25.10.2011, 12:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓