losse shows combineren tot 1 projekt

wilfrida schreef op 16.01.2018 om 19:10 uur

Ik probeer lossen shows samen te voegen om de dan op een dvd te branden

Ik doe dat via "bewerken " en dan samenvoegen, maar dat lukt niet.

wat is de beste manier?

PM ik zoek eigenlijk iemand die in Utrecht een paar uur met mij tegen vergoeding zou willen werken met fotostory de luxe.

Het forum is heel fijn, maar ik kom er toch vaak niet helemaal uit en wil ook niet blijven vragen.

is er iemand die dit zou willen?

Ik werk op een windows pc.

 

Reacties

Bol schreef op 16.01.2018 om 19:40 uur

Hallo Wilfrida,

Om twee of meerdere slideshows samen te voegen, doet u als volgt:

  1. start Photostory op en zet de eerste slideshow op de tijdlijn
  2. klik op: bestand / openen en op de map van de slideshow, die u wilt toevoegen
  3. klik u op "naam.MPH"
  4. klik op nieuw project toevoegen en uw project wordt nu toegevoegd.
  5. klik op branden; u ziet nu in het menu uw twee slideshows staan.

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 16.01.2018, 19:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wilfrida schreef op 16.01.2018 om 22:49 uur

Bedankt, dT ging goed, ik deed het iets anders.

alleen de meeste titels die op de lijn onder de beelden stonden zijn verdwenen.

had ik dat ergens aan kunnen geven?

Bol schreef op 16.01.2018 om 23:19 uur

Wilfrida,

Als u het doet, zoals ik het beschreven heb, moet de tweede slideshow in zijn geheel, inclusief titels, als tweede project op tijdlijn moeten komen te staan.

Het kan zijn, dat de manier, die u heeft toegepast, de titels niet op de tijdlijn plaatst.

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 17.01.2018, 09:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 17.01.2018 om 12:44 uur

Wilfrida,

mijn ervaring hoe ik het doe.

Een project die op de tijdlijn staat en klaar is.

Ga via bestand naar exporteren, dan naar Video als magix video ( Alt + D ),dit exporteer ik naar een daarvoor aangemaakte map (bv. vakantie )geef ik als naam ( eerste dag ).nu wordt via mixdown er een mxv bestand van gemaakt.

hierin zit alles zoals U het gemaakt heeft ( beelden, tekst , muziek , voice-over ).

Nu maakt U een volgende project, die is ook compleet, ga ik weer naar bestand exporteren Video als magix video naar de vakantie map, dit noem ik ( tweede dag ) en wordt ook als een mxv opgeslagen.

Nu wil ik een dvd gaan branden, start Fotostory op , open map vakantie hier staat dan eerste, tweede dag met mxv er achter.

ga naar branden, en de dvd kan gebrand worden

Groeten

Michael

wilfrida schreef op 21.01.2018 om 14:25 uur

Ha Michael, had niet eerder tijd.

dank je wel!

Bol schreef op 21.01.2018 om 15:06 uur

Hallo Wilfra,

Het doet mij veel genoegen om te lezen, dat uw probleem is gelost. Het enige nadeel van de methode, die Mi-Bo beschrijft is, dat uw twee projecten in zijn geheel zijn samengevoegd, net als bij het exporteren naar een bestand. U heeft, nu in dit samengestelde project, niet meer de mogelijkheid om b.v. teksten, foto's e.d. te verwijderen of te wijzigen.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wilfrida schreef op 21.01.2018 om 15:18 uur

Probleem is niet opgelost😅

ik heb Mibo alleen bedankt.....

bij mij gaan beide methodes niet goed, ligt ongetwijfeld aan mij.

Vandaar dat ik toch nog een keer een oproep voor hulp op mijn pc geplaatst heb, ik hoop dat het wat oplevert.

hartelijk dank,

wilfrida

 

Bol schreef op 21.01.2018 om 15:27 uur

Hallo Wilfrida,

Omdat u Mi-Bo bedankte, heeft u de indruk gewekt, dat uw probleem zou zijn opgelost.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dinan schreef op 22.01.2018 om 09:39 uur

Hi Wilfrida,
Ik heb je eerder vanochtend een bericht gestuurd.
Is het je inmiddels gelukt, laat het me dan ajb even weten en zo niet ook.
Mogelijk dat ik je vanavond reeds kan bijstaan.
Mvg,
Dinan (Magix-agent)

P.S. Mijn emailadres is rds.foto.video@live.nl .

wilfrida schreef op 22.01.2018 om 10:11 uur

Hallo Dinan, dank je voor je reakties.

ik had michel laten weten dat ik al contact met iemand had met iemand amders van het forum.

dat heeft elkaar gekruist denk ik.

het lijkt me het beste dat ik dat eerst probeer en eventueel als het nog nodig is, contact met jou opneem.

niettemin bedankt voor je aanbod.

wilfrida

Dinan schreef op 22.01.2018 om 10:13 uur

Geweldig!!!
Succes :-)

mi-bo schreef op 26.01.2018 om 13:36 uur

Wilfrida,

 fijn te lezen dat Uw problemen met MAGIX FotoStory de luxe 2018 zijn opgelost.

Kunt U omschrijven, op welke manier de problemen  zijn opgelost.

“Door een kleine omschrijving, of tip kan wonderen betekenen voor MAGIX gebruikers die hier een probleem oplossing zoeken, met Uw uitleg verder kunnen met hun mooie hobby “

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Groeten

Michael

wilfrida schreef op 26.01.2018 om 20:31 uur

Hallo Michael,

Zoals ik je al gemeld had, had meneer Bol mij als eerste hulp aangeboden.

Tegen een geringe onkostenvergoeding heeft hij me met allerlei probleempjes geholpen.

Ik ben er erg blij mee en kan nu weer verder met magix fotostory de luxe ( overigens niet van 2018, maar van 2015.)

met dank voor de interesse,

wilfrida