Loops inlezen

martin-vanleeuwen schreef op 18.02.2023 om 14:25 uur

Ik heb mn soundpools opnieuw ingelezen nadat ik ze op n andere harde schijf had gezet. Dat gaat allemaal goed. Aangezien ik loops unlimited heb.. zijn dat er nogal wat (bijna de hele store). Na het inlezen staat bij elke soundpool weer NIEUW in het rood erachter. Nogal irritant omdat je ze allemaal moet aanklikken omdat NIEUW er weer vanaf te krijgen.

Is hier een oplossing voor?

Reacties

Bol schreef op 18.02.2023 om 15:08 uur

@martin-vanleeuwen

Hallo Martin,

....Na het inlezen staat bij elke soundpool weer NIEUW in het rood erachter. Nogal irritant omdat je ze allemaal moet aanklikken omdat NIEUW er weer vanaf te krijgen.....

Zelf heb ik de Soundpools ook maar eens opnieuw in laten lezen. Het is geheel normaal dat u "Nieuw" in het rood ziet. Hiermee wordt alleen aangegeven, dat alles weer opnieuw is ingelezen. U hoeft deze maar een keer aan te klikken en "Nieuw" (rood) verdwijnt..

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

martin-vanleeuwen schreef op 18.02.2023 om 15:18 uur

Dank voor je antwoord maar:

Ja dit weet ik en is handig als je iets download uit de store maar als je bijna de hele store al hebt als soundpool is dit nogal flink aanklikken..wat nogal stom is, dr zou n optie voor moeten zijn..maar die is er dus helaas niet begrijp ik

Met vriendelijk groet,

Martin

Bol schreef op 18.02.2023 om 15:27 uur

@martin-vanleeuwen

Hallo Martin,

Persoonlijk stoort het mij niet. Ze hadden misschien i.p.v. "Nieuw" beter kunnen aan gegeven "Opnieuw ingelezen".

Fijn weekend,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

martin-vanleeuwen schreef op 18.02.2023 om 15:29 uur

Ja idd..extra optie is geen overbodige luxe bij veel soundpools. Bedankt Rob