Loont dit de moeite?

Marcel-Willems schreef op 13.09.2023 om 11:06 uur

Beste, Al verschillende jaren werk ik (op onregelmatige tijdstippen) met Video deluxe premium en nu stel ik mij de vraag of het loont om te upgraden naar Video Pro X15. Tevens zou ik willen weten of Video pro X15 een volledig nieuwe - aparte - installatie is naast het bestaande Video deluxe Premium op mijn machine, of wordt het erover geïnstalleerd zodat ik alles van vroeger kan blijven gebruiken plus de uitbreidingen in de pro versie.

Reacties

Bol schreef op 13.09.2023 om 12:49 uur

@Marcel-Willems

Hallo Marcel,

Of het voor u de moeite waard is om te upgraden naar Magix Video Pro X15, dat is geheel aan u. Zie hiervoor eens: Product vergelijking: Video Pro X15 met Video Deluxe 2024 Premium. U kunt Video Pro X15 naast uw bestaande Video Deluxe Premium installeren en gebruiken. Beide Magix programma's zijn standalone.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marcel-Willems schreef op 13.09.2023 om 18:02 uur

Dank je wel, Rob,

Maar ik was wel benieuwd of opgeslagen projecten en/of projecten die op de plank liggen probleemloos door Pro X15 overgenomen kunnen worden.

Bol schreef op 13.09.2023 om 18:10 uur

@Marcel-Willems

Hallo Marcel,

Meestal wel. Daarom adviseer ik u om de VDL versie waarmee deze gemaakt zijn, niet de te verwijderen. U zou zelf e.a. kunnen uitproberen. Download en installeer de 30 dagen gratis versie. Er zijn wel beperkingen, zo kunt u maar bv. 3 min branden / exporteren.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 13.09.2023, 18:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marcel-Willems schreef op 13.09.2023 om 18:17 uur

👍👍Bedankt Rob