Reacties

mi-bo schreef op 03.05.2015 om 15:38 uur

Beste,

is de  domeinnaam via MAGIX geregistreerd, anders het hostadres aanschrijven bij wie u een internet account heeft

gr

Michael

JooLo schreef op 03.05.2015 om 18:17 uur

Dag Michael, ik heb de site gemaakt met Magix Web designer premium. Ik wil deze site plaatsen met  de ftp gegevens van de host 'mijndomein.nl'  die heb ik heb gekregen. Als ik de gegevens invul  en wil plaatsen daar, geeft magix deze 'login denied' fout aan.

mi-bo schreef op 04.05.2015 om 21:46 uur

Beste,
de werkwijze is als volgt.
er wordt een website gebouwd versie vanaf 9, is deze klaar ga naar de index pagina.
deze wordt opgeslagen in een doel map, daarna geëxporteerd en dan gepubliceerd,
hier aangekomen wordt inlog + paswoord gevraagd bekend bij MAGIX en dan naar de http// geplaats.
Dit kan wel even duren zie export lijn rechts boven
succes
Michael

JooLo schreef op 10.05.2015 om 13:30 uur

Dag Michael,

ik zal het nog een keer uitleggen, heb een webesite gamaakt mat Magix voor mijn schoondochter. Die heeft bij 'mijn domein.nl' een pakket 'webhostiong plus' heeft daar de inlog gegevens van ftp,wachtwoord en gebruikersnaam. Ik wil met deze gegeven vanuit Magix de website daar plaatsen met de gegevens van haar. Ik handel als vogt, ga naar webeigenschappen, tab publiceren, andere webhost (via ftp) instellingen, daar de gegevens ingevuld en opslaan. vervolgens tab bestand, dan de link publiceer website. dan geeft magix deze 'login denied' fout aan.

Groetjes,

Joop

mi-bo schreef op 13.05.2015 om 13:18 uur

beste Joop,

 toch even een vraag bij wie heeft u de Webhosting, is dit bij MAGIX dan is bij het Premium pakket een code meegeleverd voor gratis MAGIX Webhosting voor  1  jaar als u dit niet heeft ,kan domeinnaam niet zomaar gebruikt worden zonder Webhosting

gr

Michael