Links die niet goed werken

alphons schreef op 27.10.2021 om 13:29 uur

Sinds kort: Als ik op een link (verwijzende naar een andere pagina) klik dat krijg ik eerst de homepage te zien en daarna (na een tijdje) de betreffende pagina. Voor exporteren heb ik het ingesteld op 'Instant'.

Windows 10 Pro 64, HP Pavilion G7 Notebook

MAGIX Web Designer Premium 18.5.0.62892  DL x64 Aug 11 2021

Reacties

mi-bo schreef op 27.10.2021 om 13:39 uur

@alphons

Beste Alphons.

UW oproep gelezen.

Niet wetend welke webhosting U gebruikt

Misschien zit de vertraging wel bij de Webhosting.

Bij MAGIX/XARA Hosting herken ik dit probleem niet

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

alphons schreef op 27.10.2021 om 13:59 uur

Z|it bij Sohosted: www.sohosted.com met pakket Webhosting Pro, zie bijlage

mi-bo schreef op 27.10.2021 om 14:17 uur

@alphons

Beste Alphons.

U kunt het beste Uw probleem voorleggen Bij Uw Webhosting, i.v.m vertraging

Sc6

M.vr.gr

Michael

alphons schreef op 28.10.2021 om 22:52 uur

Beste Michael,

Uitvoerig met de provider gechat. Ik heb een snel pakket, zij hebben getest op eigen computers en krijgen geen vertraging. Ik heb zelf ook op andere computers getest. Zelfs het spul op bij andere provider gezet. Problemen bleven hetzelfde.
Nu heb ik bij Webeigenschappen/Exporteren/Overgangeffect dit weer op 'Website' gezet (deze stond op Instant) en nu heb ik geen vertraging. Wat ik wel heb is dat bij de keus van een andere pagina en beeld eerst even beweegt Zie: Met Instant had ik een mooi stabiel beeld bij andere pagina's bezoeken (alleen kreeg ik de vertraging bij surfen naar andere pagina's..
Mogelijk ook belangrijk: Schaal naar breedte is ingesteld op max 1900 (min is 1900).
Verder verder vermeld ik dat de site bestaat uit een kleine 100 pagina's. Zou dat misschien te veel zijn. Hoewel ik eerder denk aan de 'Instant' instelling.......
groet!
Alphons

mi-bo schreef op 29.10.2021 om 09:39 uur

@alphons

Beste Alphons.

Dank voor Uw uitgebreide Feedback.

De Website bekeken,ziet er perfect uit met zeer veel informatie,(elke pagina die wordt aangeklikt wordt direct getoond)waar de bezoekers en belanghebbenden zeer veel aan hebben.

Nu de vraag wat was de bedoeling om "instant" te gebruiken, had dit een bepaalde meerwaarde, was het de bedoeling voor een pagina, de optie scroll had U meer aan gehad als het verhaal over meerdere pagina's had gestaan.

Maar U bent nog flink aan het uitbreiden,daar optie "activiteiten " nog geheel leeg is.

Succes

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

alphons schreef op 29.10.2021 om 11:35 uur

Beste Michael, Dank voor de complimenten. Ik heb alleen nog het probleem van het schokken van het beeld als je naar een andere pagina gaat. is dat te verhelpen?

mi-bo schreef op 29.10.2021 om 14:03 uur

@alphons

Beste Alphons.

Dank voor Uw Feedback.

Als ik de Website via Pc/laptop opstart geen enkel probleem.

Start ik de Website op met mijn mobiel dan zit er wel een probleem, wil eerst grote pagina openen, en wordt dan verkleind.

Waar dit moet worden gezocht moet ik U schuldig blijven,dit zal vermoedelijk te maken hebben met opbouw van de Webpagina's.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 29.10.2021 om 18:33 uur

Hallo @alphons,

Zelf heb geen affiniteit met het bouwen van websites. Bedoelt u het schokkende beeld bij het verander van een pagina zie filmpje

Misschien dat er forumleden zijn, die u hierop een correct kan geven en tot een oplossing leidt.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.10.2021, 18:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.10.2021 om 12:00 uur

@alphons

Beste Alphons,

daar ik beperk internet heb op dit ogenblik, toch een kleine promo gemaakt hoe het eruit ziet op mijn laptop

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 30.10.2021 om 12:49 uur

Hallo @alphons,

Als ik uw website op fullscreen zet op mijn PC, dan zie ik ook geen schokkende beelden, maar als ik het via mijn telefoon en tabblad bekijkt wel schokkende beeld. Waarom, daar heb ik het antwoord niet op.

Fijn weekend, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.10.2021 om 15:09 uur

@alphons

Beste Alphons.

Als U de optie 960 pix webpagina (XGA)zou gaan gebruiken is het probleem opgelost, maar zal de gehele website moeten worden aangepast

Sc6

M.vr.gr

Michael