link terugkoppelen

hendrik-lammertijn schreef op 29.01.2017 om 10:27 uur

Beste MI-BO

Ik werk met web designer premium 12, Windows 10. Ik heb de volgende vraag. Ik heb een logo van een sponsor op mijn ontwerpsite geplaatst. Ik heb daar een link op geplakt. Bij het publiceren werkt alles prima, na het klikken ga ik naar de site van de sponsor, maar wanneer ik op het kruisje klik rechts bovenaan verdwijnt de site zoals het moet, maar ook onze site is weg. Is er een instelling om dit te voorkomen, zodat ik na het verwijderen van de gekozen pagina terug naar mijn eigen site kom. Ik heb geen HTML-ervaring.

PS Dit programma is een droom voor iedere hobby ontwerper.

Reacties

mi-bo schreef op 29.01.2017 om 12:11 uur

Beste Hendrik-Lammertijn,

Jammer dat U geen reactie meer heeft gegeven op het antwoord van 23 jan.

misschien is deze link een optie, omdat er op 2 verschillende computers de Website gemaakt kan worden, op de andere computer moet wel Web 12 prem staan.

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-werkt-cloud-xara-met-webdesigner-11-prem--1140216/

Antwoord op Uw vraag :

De website is klaar met logo van Sponsor, de Url is aangemaakt via web eigenschappen, als op de link is geklikt komt u terecht bij de Sponsor, als er links boven naast registratie balk op pijltje naar links wordt geklikt bent u weer terug op Uw eigen pagina. ( een andere manier is volgens mij niet bekend want U zit op het moment bezoek Website Sponsor niet meer op Uw eigen site ).

Fijn om te zien dat MAGIX Webdesigner een mooie droom programma is voor Website ontwerpers ( hobby ).

Gr

Michael

hendrik-lammertijn schreef op 29.01.2017 om 13:20 uur

Dank voor de reactie