Reacties

mi-bo schreef op 11.10.2020 om 13:26 uur

@Rik-Santegoets

Beste Rik.

Ga naar magix.com via icoon registreren. Dan mijn registratie, hier kunt U het product met registratie serienummer registreren met uw nieuwe email adres, en anders via support@ magix.net

Sc6

Michael / Forum Moderator

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer informatie

Bol schreef op 11.10.2020 om 14:38 uur

Hallo Rik,

Als uw nieuwe product reeds is geregistreerd, dan kunt geen gebruik maken van het bovenstaande antwoord om uw nieuwe product opnieuw te laten registreren. U krijgt dan deze melding:

Als ik u goed begrijpt, hebt u een nieuw product gekocht en deze met een verkeerd emailadres ingevoerd. Kijk eerst eens bij mijn account / producten of hier ook uw nieuw aangekocht product bij staat. Zo niet, dat hebt u waarschijnlijk nog een ander account. Maar daar ik voorlopig niet vanuit.

Maar, u kunt zelf uw emailadres en wachtwoord van uw account wijzigen, door te gaan naar:

Let op!! Als u het emailadres en / of wachtwoord gewijzigd heeft en u bent uitgelogd en u logt dan weer opnieuw in, gebruikt dan het nieuwe emailadres en / of wachtwoord.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

2x gewijzigd (aanvulling en taalfoutjes verbeterd)

Laatst gewijzigd door Bol op 11.10.2020, 14:52, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 11.10.2020 om 14:41 uur

Hallo Rik,

Hier nog een optie om uw wachtwoord en gegevens te kunnen te wijzigen.

  • Klik op uw Avatar (foto)
  • daarna op: Mijn Profiel
  • klik nu op: Instellingen
  • Als u een account wilt verwijderen, dan kan dat ook hier gedaan worden.
  • Het is aan u welke methode u wilt gebruiken

Groet,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rik-Santegoets schreef op 11.10.2020 om 20:18 uur

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, maar het heeft niet gewerkt

nog een keer de omschrijving van mijn probleem :)

 

Ik heb een nieuw product. Deze heb ik geinstalleerd.

Hij vraagt vervolgens om het P3-........ nummer.
Die vul ik in met mijn emailadres waarmee ik kan inloggen op dit forum en magix.com.
Vervolgens krijg ik deze melding:

Ik heb dit product zojuist uit te verpakking gehaald en ik heb maar 2 mailadressen.
Bij beide krijg ik deze fout melding!?

Ik heb namelijk de CD hoes voor mij liggen en dit is toch ECHT de code.

Kan ik dit nog op een of andere manier regelen?

Rik-Santegoets schreef op 11.10.2020 om 20:21 uur

Daarnaast krijg ik ook nog de melding dat ik niet meer hoef te registreren.
Toch kom ik het programma niet in...

mi-bo schreef op 11.10.2020 om 20:27 uur

@Rik-Santegoets

Beste Rik.

U moet het zelfde email adres gebruiken toen U koop opdracht heeft gerealiseerd en waar U de bevestigingegevens heeft gekregen.

Misschien staat er per ongeluk een . Waar het niet moet staan.

Dan mijn advies maak een ticket aan via support@magix.net en zij kunnen zien wat er verkeerd is gegaan en de juiste email adres voor U activeren.

Sc6

Michael / Forum Moderator

mi-bo schreef op 11.10.2020 om 20:30 uur

@Rik-Santegoets

Beste Rick.

U heeft een doos met een dvd erin heeft U dit al geïnstalleerd.

Sc6

Michael

 

Rik-Santegoets schreef op 11.10.2020 om 20:32 uur

Jazeker,

ik heb de DVD niet gebruikt maar de online download versie (ivm ontbreken in de laptop van een DVD speler).

Ik heb echt goed gekeken ;-)
Ik heb ondertussen al een ticket aangemaakt. Dit duurt 5 dagen. Maar ik had gehoopt dat dit een veel voorkomend probleem is.

Op een of andere manier lijkt er een mail adres geregistreerd wat ik niet kan achterhalen. Of er op dat moment een schrijffout is gemaakt, durf ik niet met 100% te zeggen, maar ik hoop dat dit hersteld kan worden door Magix.

Bol schreef op 11.10.2020 om 20:54 uur

Hallo Rik,

Hebt u dit van Magix Support al gelezen. https://www.magix.info/nl/support/artikel/oplossing-van-de-fout-24--2/

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rik-Santegoets schreef op 11.10.2020 om 21:27 uur

Jazeker.

 

Gekocht via bol.com

En geregistreerd met mijn privé mail.

Nu lijkt het programma dit niet te herkennen.

mi-bo schreef op 11.10.2020 om 21:45 uur

@Rik-Santegoets

Beste Rik.

Nu weet ik dat een tijdje geleden ook een product door een MAGIX gebruiker bij Bol.com was gekocht,door iemand geregistreerd en netje terug gestuurd en kon het product niet registeren net zoals U nu.

Was de doos wel verzegeld en de 3 hardware stukken netjes dicht gesield .

Ik hoop dat dit niet bij U het zelfde is gebeurd.

Sterkte

Sc6

Michael / Forum Moderator

Wijziging aan gebracht i.v.m met verbeteren van woord

Bol schreef op 11.10.2020 om 23:30 uur

Hallo Rik,

Toen u schreef: "ik heb de DVD niet gebruikt", kreeg ik al het voorgevoel, dat u het RUV9 niet rechtstreeks bij Magix had aangekocht maar elders. Nu blijkt het, dat u het via Bol.com hebt aangeschaft. Persoonlijk, zou ik even contact opnemen met Bol.com en als het mogelijk RUV9 terug te sturen, het geld terug te vragen en RUV9 ad. € 49,99 te bestellen via Magix.com. https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/

Succes met wat u ook beslist,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.10.2020, 00:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 12.10.2020 om 09:18 uur

@Rik-Santegoets

Beste Rik.

Terug komend op Uw verhaal gekocht bij Bol.com en een ticket aangemaakt bij MAGIX.

Niet wetend of U erbij heeft geschreven dat MAGIX RUV 9 is aangekocht bij Bol.com .

Heeft U dat niet gedaan,gebruik dan de toegestuurde ticket nummer omdat als nog te doen inclusief aankoopbon van Bol.com.

MAGIX support kan namelijk via het serienummer achterhalen onder welke naam het is geregistreerd.

Is er een fout opgetreden van Uw kant kunnen zij dit direct wijzigen

Is dit al door een geheel ander email adres geregistreerd is het mogelijk gezien het een MAGIX product is dat U een andere serienummer via mail toegestuurd krijgt. ( uit coulance)

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael / Forum Moderator

Rik-Santegoets schreef op 12.10.2020 om 13:28 uur

Bedankt voor de uitgebreide reacties.

Ik wacht nog evne op de reactie van mijn ticket.
Want mijn product was toch netjes bij MAgix gekocht.

Ik ben bang dat ik persoonlijk gewoon een fout mailadres heb getypt. Want er komt gewoon geen bevestigingsmail ofzo van binnen. Ik hoop dat ze dit serienummer gewoon weer kunnen resetten naar 0 dat ik opnieuw kan starten.

mi-bo schreef op 12.10.2020 om 13:48 uur

@Rik-Santegoets

Beste Rik.

Kan het even niet meer volgen.

Heeft U het bij Bol.com gekocht(zoals U 11.10.2020 om 21.27 uur heeft geschreven) als dit correct is heeft dit niets met MAGIX te maken (het is wel een MAGIX product, maar via andere wegen gekocht).

En als er via andere wegen een probleem op treed is MAGIX daarvoor niet aansprakelijk.

Het wordt uiteraard voor U een beetje mistig gezien er van 2 kanten advies gegeven wordt.

Maar op mijn reactie heeft U ook geen antwoord gegeven dit was een hoed bedoelde vraag om 11.10.2020 om 21.45 uur want dat zou een verklaring kunnen geven.

Wens U veel succes met een reactie van MAGIX.

M.vr.gr

Michael /Forum Moderator

 

Rik-Santegoets schreef op 12.10.2020 om 14:00 uur

Nee ik snap de onduidelijkheid:
Nog een keer de feiten:

1) RUV9 gekocht via Magix.
2) Bij de installatie heb ik (denk ik) het verkeerde mailadres ingevoerd)
3) nu kan ik het programma niet gebruiken omdat deze continu aangeeft dat het serial no al gebruikt is.
4) Nu hoop ik dat Magix alles kan resetten van de Serial No.

mi-bo schreef op 12.10.2020 om 15:27 uur

@Rik-Santegoets

Beste Rik,

wie heeft dit geschreven :

Rik-Santegoets schreef op 11.10.2020 om 21:27 uur

Jazeker.

Gekocht via bol.com

En geregistreerd met mijn privé mail.

Nu lijkt het programma dit niet te herkennen.

Dan heeft U het pakket toch via de Webshop van Bol.com gekocht, hiervan heeft U ook een rekening, Dat het een MAGIX product is dat klopt,

Dan nog een andere vraag heeft U porto kosten moeten betalen, is Uw antwoord Neen dan heeft Bol.com dit aan U gestuurd.( vandaag besteld morgen in huis )

Heeft U wel porto kosten betaald dan is het verstuurd vanuit Duitsland( dan duurt het zeker 5 dagen voordat U het in huis heeft.).

Hopend dat het nu voor U iets duidelijker is wie het geleverd heeft,

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 12.10.2020 om 16:38 uur

Hallo Rik,

Als moderator, zou ik u willen voorstellen om deze topic voorlopig maar te laten rusten, totdat u antwoorden hebt gekregen van Magix Duitsland op de door uw aangemaakte ticket.

Groet,

Rob (moderator / forumlid)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.10.2020, 16:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rik-Santegoets schreef op 13.10.2020 om 11:32 uur

Beste Bol

 

Ik begrijp de onduidelijkheid. Zo onduidelijk is het voor mij ook.

Ik krijg als reactie van de support (ticket)

Geachte aanvrager,

Bedankt voor uw reactie.

Please click on "Help" > "Disable program".
Then log in to your Magix account on our website and compare the data there. Use the correct data for activation

 

Maar ik kan echt nergens op HELP klikken. (zie afbeelding)

mi-bo schreef op 13.10.2020 om 15:40 uur

@Rik-Santegoets

Beste Rik.

Dit is een normale reactie van MAGIX.

Als moderator had ik U nog andere suggesties aangedragen, maar volgens Bol was dit niet nodig.

Wens U veel succes met de adviezen van Bol die ervoor kan zorgen dat U het mooie MAGIX product kunt installeren.

Sc6.

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

Bol schreef op 13.10.2020 om 15:54 uur

Hallo Rik,

Ik laat het antwoord van Mi-Bo voor wat het is en geef daar geen commentaar op!!

U heeft een antwoord gekregen van Magix Support. Ze gaan ervan uit dat u het programma RUV wel kan opstarten en dat u dan via Hulp het programma kan deactiveren.

Log dan in op uw Magix account op de website van Magix https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ en vergelijk hier dan uw gegevens en gebruik dan de correcte gegevens om opnieuw te activeren.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rik-Santegoets schreef op 13.10.2020 om 16:34 uur

Hoi Rob,


Ik hoop dat u mij alsnog wilt helpen.
Het opstarten van het programma lukt juist niet, dan krijg ik het sreenshot van mijn vorige bericht.
Als ik naar de website ga die u aandraagt, dan kan ik inloggen en mijn gegevens controleren. Daar staat mijn mailadres goed.

als ik dit mailadres wil gebruiken, bij de opstart van het programma, werkt het niet.
Als ik mijn product via de website wil registreren.
Krijg ik dit.

 

Ik heb het gevoel dat ik in een cirkel zit van 2 foutmeldingen waar ik zelf niets aan kan doen...

Want de site geeft aan dat ik mij niet hoef te registreren, terwijl het programma hier wel om vraagt...

als ik dit doe... geeft ie dus foutmeldingen (-24)

 

Aanpassing:
Kan het er mee te maken hebben dat ik ook RUV 3 op mijn PC heb staan?

Groetjes Rik

Bol schreef op 13.10.2020 om 16:49 uur

Hallo Rik,

Met alle genoegen wil ik u natuurlijk verder helpen. Ik laat een forumlid nooit in de steek. Als u inlogt bij "Mijn Account / mijn producten"  ziet u dan ergens Video easy (6) staan? Als dat zo is, dan kunt RUV hier ook deactiveren door op Uncheck te klikken

Succes, Rob

PS. hebt RUV3 soms in een andere (oude) account aangemaakt?

Laatst gewijzigd door Bol op 13.10.2020, 16:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rik-Santegoets schreef op 13.10.2020 om 16:55 uur

Dat is fijn Rob :)

 

Nee, als ik inlog, dan zie ik niet 'Mijn producten', maar '' Mijn overeenkomsten' (er van uitgaande dat dit hetzelfde is.

En bij mijn overeenkomsten staat niets.