Licentie verlengen

looij602 schreef op 14.01.2022 om 23:00 uur

ik kan ,net als iemand anders al aangaf, niet vinden hoe ik mijn licentie kan vernieuwen voor PC Check & Tuning 2021.wat overblijft is elk jaar opnieuw een heel nieuw programma kopen , dat kan toch niet de bedoeling zijn. het is een perfect programma en het moet toch mogelijk zijn om gewoon elk jaar de licentie te verlengen. graag oplossing mijn huidige licentie verloopt over 7 dagen.

Reacties

Bol schreef op 15.01.2022 om 00:37 uur

Hallo @looij602,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U kunt voor PC Check & Tuning 2021 uw licentie niet meer verlengen zoals voorheen, u zult nu elke jaar een nieuw versie moeten aanschaffen via Magix. Zie: https://www.magix.com/nl/aanvullende-programmas/pc-check-tuning/

Lees ook eens deze Topic: https://www.magix.info/nl/forum/pc-check-tuning-gekocht-en-gedownload-staat-niet-in-mijn-producten--1291147/

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 15.01.2022, 00:38, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 15.01.2022 om 10:28 uur

@looij602

Beste Looij602,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Reden dat U niet kunt verlengen is, versie 2022 heeft geen P3 serienummer, maar MWPSA1- xxxxxx-xxxxxx

en zoals al eerder is aangegeven een Eenjarige Licentie

oudere versie

En de Lay-out is ook helemaal vernieuwd en maar op 2 machines te registreren.

ook nieuw is helaas kan ik geen voorbeeld geven als het geopend is

Wel direct een aanvulling, print de gegevens met registratienummer uit, want het is niet terug te vinden

via https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Wijziging aangebracht i.v.m. met meer info

looij602 schreef op 26.01.2022 om 15:56 uur

dank je wel. ik heb inmiddels de versie van 2022 gekocht, maar deze kan ik a; niet registreren en b; als ik de handleiding wil uit printen en daarvoor klik op de nederlandse vlag of belgie/nederland, dan print hij dat toch uit in het engels. graag oplossingen voor deze twee problemen.

mvg Maarten

mi-bo schreef op 26.01.2022 om 19:33 uur

@looij602

Beste Maarten.

U heeft toch deze Avatar op Uw Pc/laptop staan

U kunt het programma toch opstarten, zo ja, dan is het geregistreerd

Het is correct dat de PDF files in het Engels is

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 26.01.2022 om 19:49 uur

@looij602

Hallo Maarten,

Een aanvulling op het bovenstaande antwoord. PC Check & Tuning 2022 wordt vanaf 2018 niet meer geregistreerd bij Mij Account / Mijn Producten.

Zie: PC Check & Tuning: registratie is niet mogelijk. In een eerder antwoord werd al het advies gegeven, dat u de activeringscode, die u via de mail hebt ontvangen goed moet bewaren. Deze kunt u wel eens nodig hebben bij een herinstallatie.

Met vriendelijke groet, Rob

Gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 26.01.2022, 21:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-