Licentie overzetten na overlijden

Marije schreef op 29.01.2021 om 15:59 uur

Goedemiddag,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn vader was een fervent gebruiker van Magix Video de Luxe. Helaas is hij in 2016 overleden. De computer die hij toen gebruikte met versie 2015 heb ik gekregen en ik wil nu wat meer gebruik daar van gaan maken om wat oude films van hem maar ook nieuwere films van mijzelf te gaan monteren enz. Bij de controle van de licentie kreeg ik de melding dat "het serienummer al met een ander emailadres is geregistreerd, foutcode 24. Neem contact op met de Magix Support". Om contact met de support op te nemen moet je inloggen met gebruikersgegevens, tja en die kan ik dus nergens meer vinden!

Enig idee hoe ik de licentie kan loskoppelen van zijn voormalige mailadres en kan koppelen aan mijn mailadres/account?

Ik maak op die computer gebruik van Windows 10.

Bij voorbaat dank voor de input!

Groet Marije.

Reacties

mi-bo schreef op 29.01.2021 om 16:13 uur

@Marije

Beste Marije,

Gecondoleerd met het verlies van Uw vader.

Het programma is uitgegeven in 2014.

Is het niet verstandiger om te profiteren van deze aanbod

dan heeft U een mooi nieuw pakket dat onder Windows 10 goed werkt, en kunt U zonder problemen met het nieuwe product de dierbare beelden van Uw vader met Uw eigen beelden combineren ( samen voegen ).

Dan deze mogelijkheid :

Als U MVDL 2015 opstart, dan naar hulp ga, dan ziet U bij Over MAGIX video Deluxe ( Alt+Shift + F1)

een serienummer staan.

als U naar shop@magix.net een mail stuur met het serienummer en de naam van Uw overleden vader, misschien kunnen zij U met de verkregen gegevens verder helpen

Blijf gezond

M,vr.gr

Michael

Marije schreef op 31.01.2021 om 12:35 uur

Beste Michael,

Dank voor je spoedige reactie! Ik denk dat ik op zich aan versie 2015 voldoende heb, ik ben niet zo super actief ermee, ik wil het simpel houden.

Maar weet je misschien ook welke verschillen er tussen die versie en die van dit jaar zitten, dan is het misschien het overwegen waard. En zou het dan om een upgrade gaan of een nieuwe versie? En denk je dat Plus wel nodig is dan?

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Mvgr. Marije.

mi-bo schreef op 31.01.2021 om 13:15 uur

@Marije

Beste Marije.

Dank voor Uw feedback.

MAGIX vdl 2015 is een standalone (versie )programma .

MAGIX vdl 2021 is een sg upgrade versie die na 365 dagen(volledige support) moet worden aangevuld met een upgrade om goed te laten werken,

Dan lijkt het mij beter dat U contact opnemen met shop@magix.net, met verhaal wat in verleden is gebeurt, zij kunnen alleen maar bemiddelen voor U.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Stijn-Wauters schreef op 17.02.2021 om 13:33 uur

Hey Marije,

ik heb hetzelfde probleem. Heb je al een oplossing gevonden, hoe je een ander e-mailadres er aan kan koppelen ?

groeten

Stijn

mi-bo schreef op 17.02.2021 om 13:59 uur

@Stijn-Wauters

Beste Stijn.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Gecondoleerd met verlies van Uw dierbare.

Als moderator een vraag aan U welke gegevens zijn bekend bij U.

Is het een serienummer,of alleen een email adres.

Met deze gegevens kunt U het beste contact opnemen met shop@magix.ne​​​​​​t.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Stijn-Wauters schreef op 17.02.2021 om 14:09 uur

Ik heb het mailadres en wachtwoord alwaar het programma aan gekoppeld was. Heb dus het vorig account gedeactiveerd en wou dan mijn nieuw mail adres aan het koppelen. Maar dat lukt niet. Heb eveneens al een mail verstuurd naar shop@magix.net. Daar krijg ik dan een antwoord van:

Dit is een automatisch aangemaakt bericht.
Uw e-mail kon helaas niet aan de juiste afdeling worden toegewezen.
Meer informatie, en de mogelijkheid een nieuw Ticket aan te maken, vindt u hier:
https://www.magix.info/

dus vind hier ook geen oplossing voor

.

mi-bo schreef op 17.02.2021 om 15:08 uur

@Stijn-Wauters

Beste Stijn,

Dank voor Uw Feedback.

Ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

Inloggen met email adres + WW dat U gevonden heeft , dan naar Product registratie en vul daar Uw email adres in.

Vermoedelijk gaat dit wel lukken.

en anders een ticket aanmaken via https://www.magix.info/nl/support/interview/?tid=6

en zoeken naar bv email adres, dan geheel naar onderen scrollen

dan kunt U alles goed beschrijven, Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 17.02.2021 om 15:17 uur

@Stijn-Wauters

Hallo Stijn,

Volgens mij kunt dit zelf veranderen

• ga naar: Mijn Service Center (inloggen verpllcht)
  • gebruik hier het emailadres en wachtwoord, die bij u bekend is.
  • klik op gebruikersgegevens
  • klik op gegevens wijzigen
  • u kunt nu ook het wachtwoord hier wijzigen, als u dat gedaan hebt, moet u bij het opnieuw inloggen dit wachtwoord gaan gebruiken.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.02.2021, 15:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marije schreef op 18.02.2021 om 12:31 uur

Hey Marije,

ik heb hetzelfde probleem. Heb je al een oplossing gevonden, hoe je een ander e-mailadres er aan kan koppelen ?

groeten

Stijn

Hallo Stijn,

Ik heb nadat ik op het forum deze vraag heb gesteld ook de vraag bij de support neer gelegd (de andere keuze ipv het forum). Zij hebben toen ik de licentiecode aan hen gaf alles overgezet op mijn gegevens. Ik heb inmiddels al 2 films gemonteerd, dus helemaal happy!

Ik hoop dat jij ook gauw aan de slag kan. Succes! Marije.

mi-bo schreef op 18.02.2021 om 13:22 uur

@Marije

Beste Marije,

Dit is een positief bericht dat het via MAGIX Support is geregeld en dat U het op het Forum heeft gezet.

@Stijn-Wauters hopend dat het ook voor U de oplossing is

Blijf beide gezond

M.vr.gr

Michael