lege mpeg-bestanden

ignace schreef op 06.07.2011 om 14:57 uur

Hallo,

Ik heb de magix red uw video's versie 3.0

Ik probeerde mijn video's dus om te zetten naar digitale bestanden. Het is gelukt om een goede aansluiting te maken, ik denk dat daar alles in orde is. Het probleem is nu dat er mpeg-bestanden worden opgeslaan die volledig leeg zijn (0bytes), als ik enkele instellingen verander in de kwaliteit krijg ik een mxv-bestand, waar ik ook niks mee kan aanvangen, ik vind geen simpele manier om die te converteren. Bijgevolg kan ik geen van de opnames bekijken of bewerken, noch in wmp, noch in magix.

alvast bedankt voor de hulp,

vriendelijke groeten,

ignace

Reacties

mi-bo schreef op 06.07.2011 om 15:35 uur

U heeft het programma geïnstalleerd en geactiveerd,
U start het programma op, nieuw videoproject aanmaken, geef dit project een naam of laat datum staan, U gaat naar video analoge bron aanmaken, u klikt dan aan of compositie of s-vhs, ga naar verder ga naar uitgebreide weergaven, en klik dan bij audio aan dat U met usb 2861 Device(wdm) gaat werken als geluid, en dan klik U Video naar computer overdragen aan, u dient wel zelf de videorecorder// analoge camera te starten.


stuur een mail naar

en wij geven ons telnr: misschien dat we dan wel uitkomen.

gr

 

 


 

ignace schreef op 11.07.2011 om 14:41 uur

U heeft het programma geïnstalleerd en geactiveerd,
U start het programma op, nieuw videoproject aanmaken, geef dit project een naam of laat datum staan, U gaat naar video analoge bron aanmaken, u klikt dan aan of compositie of s-vhs, ga naar verder ga naar uitgebreide weergaven, en klik dan bij audio aan dat U met usb 2861 Device(wdm) gaat werken als geluid, en dan klik U Video naar computer overdragen aan, u dient wel zelf de videorecorder// analoge camera te starten.
gr

 

 


Bedankt voor het antwoord mi-bo, maar ik kan bij audio niet usb 2861 device kiezen, enkel WDM 2863 audio of Realtek HD Audio Line/Stereo/Mic inuput (wdm). Het eerste gebruikte ik reeds. De laatste drie zijn denk ik ook niet de goeie want dan krijg ik zelf geen previewbeeld voor opname. Moet ik die usb 2861 Device ergens toevoegen zodat die er wel bij staat ?