Launchkey MINI MK3

BrunoH schreef op 27.11.2020 om 22:05 uur

Het lukt me niet om 'ergens' in het programma het toetsenbord te gebruiken. Geen enkele pad of toets bereikt music maker.. Bij 'live' selectie wijzigt de kleur van de toets waar een loop achter zit, verder niets. drivers opgehaald, heropstarten van het programma enz. Handleiding voor instellingen kan ik niet meteen vinden. MM premium live 2021

Reacties

mi-bo schreef op 28.11.2020 om 10:57 uur

@BrunoH

Beste Bruno,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Laat ik een discussie opstarten er zullen zeker Music Freaken reageren om U verder te helpen.

Zelf bezit ik geen " Launchkey MINI MK3 "

Het product geinstalleerd met de daarbij behorende software.

Is MMM64 Prem up to data nu versie 29.0.4.25

Heeft U hier al naar gekeken, via P toets wat bij" invoer apparaat" is geactiveerd, bij mij staat niets gezien ik geen keyboard meer bezit, wel gehad maar werkt niet onder Windows 10 en in Uw map importeren naar de Launchkey

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

 

BrunoH schreef op 28.11.2020 om 14:53 uur

Michael, alvast bedankt voor je reactie.
Versie is ok, ik heb 2 drivers de 'launchkey...' en de 'MIDIIN2.;(launchkey..)'

Je laatste info ivm 'importeren naar de launchkey' , kan ik niet lezen en begrijp ik niet ;-)
 

het keyboard lukt soms..bij midi De 'drum' pads hebben 1x gewerkt , nu weer niet meer. Ik herstart regelmatig.
Ik heb nog een weg af te leggen...

 

mi-bo schreef op 28.11.2020 om 15:09 uur

@BrunoH

Beste Bruno.

Dank voor Uw feedback.

Hopend dat U er zelf uitkomt en dat U de oplossing op het Forum wil zetten

M.vr. gr

Michael

Bol schreef op 28.11.2020 om 15:30 uur

Hallo Bruno,

Misschien hebt u wat aan dit YouTube fimpje?

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

BrunoH schreef op 30.11.2020 om 13:30 uur

Allen,
na vele uren gevloek en testen ;-) (in't kort: ik kan me behelpen nu)
Ik heb nieuwe HP 17 9700 I7 10de gen 32 GB laptop, (voor foto/video/geluid). Docking via thunderbolt. Hier heeft mijn probleem wel mee te maken.

Launchkey MK3
werkt niet: Launchkey MK3 op docking aangesloten via Thunderbolt 3
werkt wel: Launchkey MK3 op onboard USB
Soms, na een 'bepaalde" handeling of combinatie van te veel klikken, of te lang niet actief.. valt de verbinding met de Launchkey MK3 weg. Soms, gaat hij vanzelf weer door toetsen te bedienen, Soms doe ik de stekker even uit en in..dan gaat hij weer vanzelf.
Ik heb verder nog niet alle mogelijkheden kunnen testen.

Geluid
Werkt niet: Geluid via de docking(thunderbolt)
Onboard speakers:
Werkt niet: ASIO
Werkt niet (WAV & DIRECTSOUND) : (instrumenten blokkeren), songs afspelen werkt wel

 

Werkt wel:Headphone & speakers aan gesloten aan onboard line out/hoofdtelefoon.

Voila, tot zover..
Misschien helpt dit, voor iemand met nieuwe laptop.