Laptop W10 aansluiten op receiver probleem

Jelles schreef op 22.07.2021 om 17:41 uur

Hi, ik gebruik Audio Cleaning Lab 2016 op oude laptop en oude receiver, probleemloos. Nu nieuwe laptop HP Envy I7 en nieuwe receiver Denon RCA 800H gekocht. Op de laptop zit een combo audio aansluiting en op de receiver geen audio uitgang. Via jack 6,3 verloop naar jack 3,5 én een 3,5 mm splitter, 4-voudig male naar 2 keer female microfoon en koptelefoon gekocht. Resultaat ook bij minimum signaal instelling, overstuurde audio. Wat te doen? USB verloop aansluiten?

Reacties

Jelles schreef op 22.07.2021 om 17:44 uur

Ter verduidelijking: De audio aansluiting nu gezocht via de koptelefoon uitgang op de receiver: een 6,3 mm jack.

mi-bo schreef op 23.07.2021 om 10:03 uur

@Jelles

Beste Jelles.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Uw probleem gelezen,een goed bericht dat U zelf een oplossing heeft gevonden en dit op het Forum heeft gezet, dank daarvoor.

Hiermee kunnen gebruikers /lezers die ook dit probleem hebben gebruik maken van de aangedragen oplossing

Veel plezier met het maken van Uw melodieën.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Jelles schreef op 23.07.2021 om 11:37 uur

Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden! Ik vind tot nu toe geen oplossing om het overstuurde signaal terug te moduleren. Zou het helpen als ik niet de microfoon ingang gebruik maar een USB 2 ingang via een jack/USB converter? Graag hoor ik suggesties voor een oplossing. Het gaat trouwens om de 2017 versie van Audio Cleaning Lab deluxe. Vast bedankt.