Lange wachttijden bij openen menu linkeigenschappen en webeigenschappen

chris.vandewijgaert schreef op 08.10.2015 om 09:00 uur

Naarmate mijn website groeit, loopt de wachttijd voor het openen van het menu "linkeigenschappen" en "webeigenschappen" op. Ik heb nu 153 pagina's en een wachttijd van 5 (vijf!) minuten om bijvoorbeeld een link te wijzigen. Dit is dus niet meer werkbaar. Waar ligt het probleem en hoe op te lossen? Ik werk met Web Designer 11 Premium.

Reacties

mi-bo schreef op 08.10.2015 om 11:04 uur

Hallo Chris,
zou dit niet aan de totale opslag liggen, als er bv. veel animatie of film fragmenten op de site staan, en er  worden veranderingen aangebracht, moet dit toch weer opnieuw worden opgeslagen en gepubliceerd. misschien de mogelijkheid dat de pagina die veranderd is dat die apart geüpload kan worden, dit heb ik nog niet uitgeprobeerd.
gr Michael

chris.vandewijgaert schreef op 18.10.2015 om 16:34 uur

Michael bedankt, maar het probleem stelt zich niet bij het uploaden / publiceren. Wel bij het offline  bewerken.  Het openen van het menu "webeigenschappen" of "linkeigenschappen" duurt tergend lang. En er staan geen video's en weinig foto's op mijn website. 

 

mi-bo schreef op 19.10.2015 om 13:09 uur

is er via hulp controleren op pdates al uitgevoerd, er zijn de vorige maand 2 grote download updates geweest. en is het programma wel goed geinstalleerd, want dit probleem kan ik niet

gr

Michael