Laatste minuten van video gaan verloren bij branden

Oplossing.be schreef op 21.03.2021 om 12:17 uur

Beste collega-helpers,

Ik ben nieuw op dit forum, en vind niet dadelijk een mogelijkheid een nieuw topic te starten. Daarom reageer ik hier in dit topic. Corrigeer mij als dit niet goed is. Zelf heb ik een Help-forum, waar wij mensen gratis proberen te helpen met hun computer problemen (www.oplossing.be) en daar zijn af en toe ook videobewerkingsvragen bij. Een van onze leden kocht een Magic Premium Film op CD & DVD V.5 en had daar problemen mee. Enkele problemen zijn opgelost, maar hij zit nog met het volgende: Als hij een bewerkte video wilt branden naar een DVD lukt dit, enkel ontbreken er enkele minuten film op de gebrande DVD (Het videobestand is 1,3 GB)

Kunt U daar raad of een reden voor geven?

De originele vraag kan U bekijken op:

https://www.oplossing.be/windows-algemeen/re-magix-film-op-cd-amp-dvd-5-0/msg241243/#msg241243

Indien U dit wenst mag U ook op ons forum deze vraag beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

SoftAid@oplossing.be

Theo

Reacties

Bol schreef op 21.03.2021 om 23:38 uur

@Oplossing.be

Hallo Theo,

Het forumlid van u stelt een vraag over Magix Premium Film op CD & DVD V.5 uit 2006. Zie deze Review. [klik hier]. In de topic van uw forumlid lees ik het volgende: Hallo, ik heb onlangs Magix Video premium aangeschaft". Over welke versie gaat nu eigenlijk?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Oplossing.be schreef op 22.03.2021 om 11:29 uur

Hallo Bol,

ik had bij opzoekingen naar een oplossing voor zijn problemen ook de versie 2021 tegengekomen, maar heb er verder niet bij stilgestaan. Als die versie 5.0 werkelijk de oude versie is, dan lijkt het mij ook vreemd dat hij deze "onlangs" aangeschaft heeft.

Ik ga het vragen, en zijn antwoorden onderzoeken.

Zodra ik meer weet dan laat ik het hier horen.

Alvast bedankt voor het antwoord 👍

Met vriendelijke groeten,

Theo